مهر تائید مردم استان مرکزی به انقلاب با حضور گسترده در راهپیمایی

مردم استان مرکزی با حضور گشترده، آگاهانه و عاشقانه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهر تایید دیگری بر انقلاب زدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی و شهر اراک، امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی این انقلاب شکوهمند را جشن گرفتند و بار دیگر عشق و اردات خود را امام، شهدا و ارزش های انقلاب نشان دادند.

بنا بر این گزارش در این راهپیمایی حضور گسترده دهه هشتادی و دهه نودی ها جلوه ای خاص به جشن چهل و پنج سالگی انقلاب داده بود و این حضور نشان از آگاهی و هوشیاری نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی است.

مردم ولایتمدار شهر اراک بعد از تجمع در میدان شهدا و شرکت در جشن انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و فریاد «الله اکبر خامنه ای رهبر»، «ما ملتی دلاوریم، پیرو امر رهبریم»، «ما ذوالفقار حیدریم، فدائیان رهبریم»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «دست خدا بر سر ماست، خامنه ای رهبر ماست»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، « ۲۲ بهمن ماه تکلیف ماست»، «رمز بقای انقلاب وحدت است، پیروی از امامت امت است»، «ما همه سرباز تویم خامنه ای گوش به فرمان تویم خامنه ای»، «خامنه ای؛ ای وارث روح الله، پشت سرت دست بقیه الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «ای رهبر آزاده، آمادهایم آماده» را سردادند.

ما حافظ ارزش های انقلاب هستیم

مهر تائید مردم استان مرکزی به انقلاب با حضور گسترده در راهپیمایی

 علی صالحی، نوجوان اراکی که همراه با دوستان و خانواده خود در این جشن بزرگ شرکت کرده بود گفت: ما همواره پیرو ولایت و حافظ ارزش های انقلاب شکوهمند ایران اسلامی هستیم.

وی افزود: دشمنان باید بدانند که این انقلاب به دست جوانان ایرانی به پیروزی رسیده است و امروز نیز با تلاش و کوشش جوانان و دانشمندان ایرانی ادامه خواهد یافت.

نوجوان دیگری که فریاد ما دهه هشتادی ها پیرو انقلاب و رهبریم را سر داده بود نیز گفت: دشمنان امروز می خواهند جوانان را از انقلاب و ارزش های این انقلاب دور کنند ولی باید بدانند که ما فریب توطئه های آنان را نخواهیم خورد و همواره پشت سر رهبر و ارزش های انقلاب خود حرکت می کنیم.

این نوجوان اراکی که سربند یا حسین(ع) بر سر و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را در دست داشت، افزود: این انقلاب در دست ما امانت است و ما باید آن را به صاحب اصلیش برسانیم.

حجاب فاطمی الگوی ما دختران ایرانی است

مهر تائید مردم استان مرکزی به انقلاب با حضور گسترده در راهپیمایی

دختر جوان اراکی که همراه با خانواده خود در این راهپیمایی حضور داشت، گفت: من در این راهپیمایی شرکت کردم تا به دشمنان ثابت کنم که حجاب و چادر محدویت نیست و ما بانوان ایرانی با حفظ حجاب خود در همه عرصه ها می توانیم حضور فعال داشته باشیم.

وی اضافه کرد: حجاب فاطمی، الگویی برای همه بانوان به ویژه ما دختران ایرانی است و دشمنان باید بدانند که با توطئه های فرهنگی خود نمی توانند این حجاب را از سر ما بردارند.

مادر شهیدی که عکس فرزند شهید خود را در دست داشت و با وجود ناتوانی باز هم در این جشن با شکوه شرکت کرده بود، گفت: انقلاب اسلامی حاصل خود پاک و مطهر شهدایی است که برای حفظ ارزش ها جنگیدند و جان خود را فدا کردند و امروز وظیفه ما است که ادامه دهنده راه آنان باشیم و با حضور خود در صحنه این انقلاب را حفظ کنیم.

حضور خانواده ها در این جشن سبب تربیت نسل انقلابی می شود

مهر تائید مردم استان مرکزی به انقلاب با حضور گسترده در راهپیمایی

پدری که همراه سه فرزند و همسر خود در جشن انقلاب شرکت کرده بود در مسیر راهپیمایی، گفت: بحمدالله امروز شاهد حضور خانواده ها در این جشن باشکوه هستیم و این حضور خانوادگی در جشن انقلاب علاوه بر ایجاد شور و نشاط سبب تربیت نسل انقلابی می شود.

وی گفت: دشمنان کانون خانواده و ارزش های انقلاب ما را نشانه گرفته اند که ما باید با حضور آگاهانه و خانوادگی در برنامه های ملی و مذهبی دشمنان را ناامید کنیم.

گفتنی است راهپیمایان مسیر پل خیبر، خیابان محسنی خیابان شیخ فضل الله نوری، میدان سرداران تا مصلای بیت المقدس را پیموده و با تجمع در مصلای بیت المقدس اراک به سخنرانی حجت الاسلام رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گوش دادند.

کد خبر 1749419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha