برپایی غرفه کودکان در راهپیمایی ۲۲ بهمن  بیرجند

با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی و کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت زینب(س)، غرفه کودکان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن بیرجند برپا شد.

علی مرتضایی در گفت و گو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان جنوبی و کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت زینب(س)، غرفه کودکان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن بیرجند برپا شد.

به گفته مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) بیرجند، این غرفه همه ساله در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن بیرجند برپا می شود.

مرتضایی با اشاره به اینکه این پنجمین سال حضور ما در مراسم ۲۲ بهمن بیرجند است. افزود: توزیع اقلام فرهنگی، گریم کودکان، توزیع بادکنک و پرچم را در این غرفه در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، مجموعه فرهنگی و هنری حضرت زینب(س) و خیرین در برگزاری غرفه کودکان همکاری می کنند، گفت: حدود پنج میلیون تومان تنها در بخش اقلام فرهنگی در غرفه کودکان هزینه شده، در مجموع ۱۰ میلیون تومان برای برپایی این غرفه هزینه شده‌ است. 

وی از استقبال خوب کودکان و خانواده ها در غرفه کودکان خبر داد و افزود: این غرفه با همکاری کانون های مساجد در سال‌های آینده هم در مناسبت‌های ملی و مذهبی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) بیرجند افزود: کانون فرهنگی هنری مسجد و پایگاه بسیج دو بال مسجد هستند و برای اینکه مسجد پویا باشد این دو بال باید با هم هماهنگ باشند، لذا این دو بال در راستای فعالیت های فرهنگی همسو و هم قدم باشند.

مرتضایی از تدارک و برپایی ایستگاه صلواتی با همکاری نوجوانان مسجد خبر داد و افزود: جوانان و نوجوان در برنامه های فرهنگی هنری مسجد نقش آفرین بوده و مسئولیت دارند. 

وی گفت: ایستگاه صلواتی و ویژه برنامه «دیدار سرداران کربلا» برنامه بعدی کانون فرهنگی هنری حضرت زینب (س) در روزهای دوشنبه شب، سه شنبه شب و چهارشنبه شب هفته جاری در محل مسجد حضرت زینب(س) واقع در خیابان شعبانیه بیرجند است. 

کد خبر 1749432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha