حضور مردم باعث افزایش قدرت نرم نظام می شود

زنگانه گفت: ملت ایران یک عهد وسیعی با امام راحل و شهدا بسته است و حامی رهبری هستند و می دانند حضورشان در همه صحنه ها باعث افزایش قدرت نرم نظام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه امروز (یکشنبه 22 بهمن) در حاشیه راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب در جمع خبرنگاران با تشکر از حضور پرشور مردم در این مراسم، گفت: مردم ایران همواره بصیرت دارند و در بزنگاه ها بیش از هر زمانی اهمیت حضورشان را در صحنه ها می بینند و لحاظ می کنند.

استاندار گلستان افزود: ما همیشه در بدترین شرایط شاهد افزایش تهاجمات دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران بوده ایم و دشمن از جنگ تحمیلی تا ناتوی فرهنگی و جنگ پیچیده هیبریدی و شناختی در سال گذشته به دنبال متوقف کردن ملت ایران است.

وی با بیان دشمن به دنبال این است تا جلوی پیشرفت و بالندگی کشور را بگیرد، گفت: ملت ایران یک عهد وسیعی با امام راحل و شهدا بسته است و حامی رهبری هستند و می دانند حضورشان در همه صحنه ها باعث افزایش قدرت نرم نظام می شود.

زنگانه اظهارداشت: ملت ایران در عرصه های مختلف این ظرفیت سازی را برای انقلاب و نظام انجام دادند و الان هم نوبت مسئولان است تا با خدمتگزاری و ارائه خدمات خوب و رفع مشکلات، زمینه حضور بیشتر و امید و ایمان را فراهم کنند.

کد خبر 1749482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha