حضور مردم در شکل گیری انقلاب، باعث پایداری آن شده است

فرماندار شهرستان شیروان گفت: حضور مردم در شکل گیری انقلاب و بعد از انقلاب در صحنه‌های مختلف باعث استحکام و پایداری آن شده است.

دولت اسماعیل زاده، فرماندار شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن اظهارکرد: ۲۲ بهمن رویدادی است که دشمن برای آن برنامه دارد و آن فراهم نمودن شرایطی جهت عدم حضور مردم در این رویداد است اما مردم باز هم همچون گذشته برای نشان دادن اقتدار نظام اسلامی به صحنه خواهند آمد.

وی خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم در جهان انقلابی نظیر انقلاب اسلامی نداشته‌ایم چه در عوامل شکل‌گیری آن و چه در عوامل استحکام، اقتدار و پایداری آن ،که متفاوت با سایر انقلاب بوده است.

اسماعیل زاده عنوان کرد: یکی از ارکان این نظام مردم هستند که حضوری فعال در صحنه‌های مختلف را دارند که خدا را شکر در طول این ۴۵ سال انقلاب شکوهمند اسلامی که به درخت تنومندی بدل گردیده و دارای محصولات متنوع و ارزشمندی می باشد و خدمات ارزنده‌ای به ملت ارائه نموده است.

نماینده عالی دولت در شیروان بیان کرد: از دیگر برکات نظام وجود رهبری نظام که دارای ولایت تکوینی خداوند متعال به دستان رهبری و ولی فقیه است، حضور پرشور و گسترده مردم در این رویدادها نقش مهمی را برای سرنوشت و آینده مملکت رقم خواهد زد.

اسماعیل زاده ضمن تشکر از مدیران در خصوص افتتاحیه طرح های دهه فجر اضافه کرد: امسال ۱۷۰ پروژه با اعتباری حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و به زودی عملیات اجرایی دانشکده پرستاری شیروان که در پی سفر ریاست محترم جمهوری و پیگیری‌ها که صورت گرفت شروع خواهد شد.

 

کد خبر 1749517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha