قدم‌های بوسیدنی| وقتِ قدردانی مسئولین است

قدم‌هایی که امروز برای همه ارزش‌های دینی و الهی و با قصد قربت در مسیر اعلام وفاداری به نظام در جشن ۴۵ سالگی انقلاب به حرکت درآمد، بوسیدنی است و مسئولین باید قدردان این ملت وفادار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ این خطه از خاک مقدس جمهوری اسلامی و این خطه شهیدپرور که در ۴۵ سالگی انقلاب، خود تبدیل به مشهدالشهدا و متبرک به خون ۹۶ شهید حادثه تروریستی شده است؛ امروز چون سروی راست‌قامت‌تر از همیشه ایستاده و سینه ستبر شده خویش را با صلابت گشوده است.

قدردان این قدم‌های بوسیدنی باید بود

کرمان در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بسان دریایی مواج، با جمعیتی که به عشق آرمان‌های خویش فوج فوج در جوش و خروش آمده بود، همه لجن‌پراکنی‌های کسانی را که تاب تماشای زلال وفاداری این ملت را ندارند، در اعماق زمین دفن کرد.

مبدأ راهپیمایی در چهارراه غزه از ساعتی قبل از شروع رسمی مراسم، شاهد پیوستن اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌ها از خیابان‌های مختلف بود.

از همه اقشار آمده بودند؛ با هر تیپ و سلیقه و فکری که داشتند خط بطلانی شدند بر همه تصوراتی که گمان می‌برد کرمانِ نشانه‌رفته به ترور داعشی‌های بی‌صفت، ۲۲ بهمن را کم‌رمق‌تر از گذشته برگزار می‌کند اما به شهادت همه دوربین‌هایی که امروز کرمانِ ایستاده بر فراز عزت و عظمت را ثبت کردند؛ شکوه حضور کرمانی‌ها صحنه‌هایی تازه مقابل دید همگان قرار داد.

قدردان این قدم‌های بوسیدنی باید بود

در عظمت کرمانیِ مصمم و بااراده همین بس که مادر شهید محمدامین صفرزاده، نوجوان شهید حادثه تروریستی در میان شرکت کنندگان خطاب به بدخواهان نظام فریاد برمی‌آورد که: پسر مرا کشتید! حالا این جمعیت را ببینید که چطور به خیابان‌ها آمده‌اند و یا پدر آن دختر کاپشن صورتی و گوشواره قلبی که به نیابت از جگرگوشه آسمانی شده خویش به کودکان شرکت کننده در راهپیمایی هدیه می‌داد.

قدردان این قدم‌های بوسیدنی باید بود

خانواده شهدای قدیمی‌تر هم آمده بودند؛ مادر شهیدان مظهری صفات که به دلیل ازدحام جمعیت با ویلچر آمده است، وقتی از چند قدمی چشمم به چشمش می‌افتد با نگاه ذوق‌زده‌اش، دستش را چند بار پشت هم تکان می‌دهد که زودتر جلو بروم، می‌دوم سمتش، روی ماهش را می‌بوسم، دهانش را کنار گوشم می‌آورد و می‌گوید: اگر نمی‌آمدم دق می‌کردم و چشمانش غرق اشک می‌شود و نفس راحتی می‌کشد که حرف دلش را به یک آشنا گفته باشد.

قدردان این قدم‌های بوسیدنی باید بود

کسان دیگری هم آمدند، با همه مشکلاتی که نسبت به آن گله‌مند هستند و برای همین فریاد زدند"چاره مشکلات اقتصادی/ مدیر انقلابی و جهادی" یکی از شرکت کنندگان هم گله و شکایت خود از برخی مسئولین ناکارآمد را با نوشته‌ای ابراز کرد که " مسئولین به خود نگیرند! به حرمت خون شهدا آمده‌ایم"

قدردان این قدم‌های بوسیدنی باید بود

ولایت؛ اسم رمز بزرگ حضوری بود که مردمان پایتخت مقاومت بار دیگر با این حضور مثال‌زدنی، التزام عملی خود را به آن را نشان دادند و تابلوی نشان‌داده شده سردار دلها که "دوست دارم کرمان همیشه با ولایت بماند" به زیبایی هر چه تمام‌ مقابل مسیر روشن امت ولایتمدار کرمان است.

قدردان این قدم‌های بوسیدنی باید بود

زنی که بر کف دست خویش نوشته بود "با ولایت آسمانی می‌شویم/ بی ولایت بایگانی می‌شویم" جانِ کلام را گفت و حجت را بر همه تمام کرد که اگر روز غیبت پای مسلم ایستادی، فردای ظهور امام علیه‌السلام با حسین زمان خواهی بود.  

قدم‌هایی که امروز برای همه ارزش‌های دینی و الهی و با قصد قربت در مسیر اعلام وفاداری به نظام به حرکت درآمد، بوسیدنی است و مسئولین باید قدردان چنین ملتی وفادار و لحظه‌شناس و حاضر در صحنه باشند که اگر غیر از این باشد، دِین بزرگی بر ذمه آنان است و باید نزد وجدان خود و در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند.

کد خبر 1749534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha