شرایط عضویت نوجوانان و جوانان اصفهان در باشگاه بچه‌های مسجد فراهم است

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری استان اصفهان گفت: نوجوانان و جوانان این استان برای افزایش فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و قرآنی خود می‌توانند عضو باشگاه بچه‌های مسجد شوند.

«محمدتقی محمدیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به طرح ملی عضویت نوجوانان و جوانان در باشگاه بچه های مسجد اظهارداشت: این باشگاه برای جذب نوجوانان و جوانان به کانون های مساجد است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری استان اصفهان افزود: این طرح باعث کمک به تشکیل حلقه های میانی در سطح مساجد، توسعه شبکه مدیران، کارکنان، کانون‌های معین، فعالان مسجدی می شود.

وی با اشاره به اینکه این فرصت برای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان فراهم است، تصریح کرد: نوجوانان و جوانان این استان برای افزایش فعالیت های فرهنگی، هنری، اجتماعی و قرآنی خود می توانند عضو باشگاه بچه های مسجد بشوند.

محمدیان اضافه کرد: نوجوانان و جوانان علاقه مند برای عضویت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد با مراجعه به سامانه بچه های مسجد ثبت نام و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت توانایی و علاقه به پذیرش مسئولیت می توانند در این باشگاه و مدیر مسئول کانون اعلام کنند.

سرپرست ستاد فهما استان اصفهان با بیان اینکه  فراهم نمودن بستری برای ارائه خدمت به بچه های مسجد از اهداف این طرح است، خاطرنشان کرد: افزایش تعداد اعضا و تعداد کانون های فرهنگی هنری  در قالب این طرح امکان پذیر خواهد شد.

وی یادآورشد: پیوند شبکه کانون های مساجد با نهاد خانواده، مدارس و مراکز آموزشی، اجتماعی و فرهنگی در قالب باشگاه بچه های مسجد دنبال خواهد شد.

محمدیان با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام در باشگاه بچه های مسجد ۱۱ اسفندماه سال جاری است، خاطرنشان کرد: به صورت هفتگی قرعه کشی در سطح ملی انجام و به تعدادی از اعضا باشگاه هدایایی اختصاص می یابد.

وی به اعضای باشگاه توصیه کرد در کسب امتیاز فعال باشند تا از خدمات طرح استفاده بیشتری ببرند.

کد خبر 1749536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha