۴۵ نمایشگاه مدرسه انقلاب در جهرم برپا شد

بهادرانی گفت: ۴۵ نمایشگاه مدرسه انقلاب به مناسبت چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس شهرستان جهرم به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان جهرم برپاشد.

دانیال بهادرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان جهرم نمایشگاه مدرسه انقلاب که روایت دیروز امروز و فردای دانش آموزان از انقلاب شکوهمند اسلامی است در ۴۵ مدرسه این شهرستان برپا شد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان جهرم افزود: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب که به همت خود دانش آموزان در مدرسه برپا می‌گردد روایتی از دیروز امروز و فرداست. در این نمایشگاه دانش آموزان با جایگاه ایران در قبل از انقلاب و همچنین دستاوردهای امروز انقلاب و چشم اندازهای پیش روی انقلاب اسلامی به شکلی کاملاً روایت محور آشنا می‌گردند.

بهادرانی درباره تشکیل غرفه‌های دیروز امروز و فردا انقلاب در نمایشگاه مدرسه انقلاب افزود: دانش آموزان در غرفه دیروز؛ به بررسی شکل‌گیری تفکر استعمار و علاقه استعمارگران به تصاحب دنیا و ادعای مستعمره بودن ایران در زمان قاجار و پهلوی می‌پردازند همچنین در غرفه امروز؛ به بررسی مفهوم و شاخص‌های استقلال همچنین بررسی مظاهر استعمار نو و تلاش نظام سلطه برای استعمار مجدد ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت و در غرفه فردا؛ به بررسی گسترش فرهنگ مقاومت در جهان و افول سیاسی اقتصادی و نظامی غرب و نظم جدید جهانی خواهد پرداخت.

یاسمی‌پور معاون مدیر کل و ریاست آموزش و پرورش شهرستان جهرم ضمن قدردانی از زحمات اتحادیه انجمنهای اسلامی بابت برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی لازم است آینده سازان ایران عزیز که دانش آموزان امروز هستند بیش از گذشته با سرگذشت انقلاب شکوهمند اسلامی، دستاوردها و پیشرفت‌های ایران عزیز و همچنین چشم اندازهای روشنی که در مقابل انقلاب اسلامی قرار دارد آشنا شوند.

وی در ادامه ضمن عرض خدا قوت به دانش آموزان انجمن اسلامی مدارس گفت: امروز لازم است شما دانش آموزان خود زبان گویا و راویان اصلی انقلاب اسلامی باشید و برپایی روایت محور نمایشگاهی از دیروز و امروز و فردا انقلاب حرکت ارزشمندی است که در صحنه و در خط مقدم بودن دانش آموزان عزیزمان را به خوبی نشان می‌دهد.

بخشی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش نیز ضمن تشکر از دانش آموزان انجمن اسلامی شهرستان جهرم جهت برپایی دوازدهمین دوره نمایشگاه مدرسه انقلاب به مناسبت دهه فجر در سطح مدارس متوسط دوره اول و دوم گفت: از مهمترین ویژگی‌های نمایشگاه مدرسه انقلاب این است که دانش آموزان برای دانش آموزان روایت می‌کنند و این کار تاثیرگذاری این نمایشگاه را دوچندان کرده است.تاریخ استعمار، استقلال خواهی مردم ایران، پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و ضرورت شرکت در انتخابات از مهم‌ترین موضوعات غرفه‌های نمایشگاه مدرسه انقلاب است. که  دانش آموزان با خلاقیت خود به روایت آن برای دیگر دانش آموزان خواهند پرداخت.

کد خبر 1749549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha