دبیر کل جهاد اسلامی با سید حسن نصرالله دیدار کرد

سید حسن نصرالله با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی درباره تحولات میدانی و سیاسی نوار غزه و کرانه باختری و حمایت‌ها و کمک‌های محور مقاومت در عرصه‌های مختلف در حمایت از جبهه نوار غزه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان صبح امروز دوشنبه (۲۳ بهمن ماه) با زیاد النخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی درباره تحولات نوار غزه، کرانه باختری با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار دوطرف بر ضرورت ثبات و ادامه کار قوی برای رسیدن به پیروزی وعده داده شده تاکید کردند و شرایط جبهه‌های حمایت و کمک به نوار غزه را بررسی کردند.

در این دیدار همچنین درباره احتمالات موجود و تحولات مورد انتظار چه در سطح میدانی و چه در ارتباطات سیاسی بحث و تبادل نظر کردند.

بنابر گزارش رسانه‌های نظامی حزب‌الله، در این نشست تحولات میدانی و سیاسی نوار غزه و کرانه باختری و حمایت‌ها و کمک‌های محور مقاومت در عرصه‌های مختلف در حمایت از جبهه نوار غزه بررسی شد.

سید حسن نصرالله دو روز پیش با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران درباره تحولات منطقه به ویژه نوار غزه، جنوب لبنان و بقیه جبهه‌های محور مقاومت گفت‌وگو کرد.

سید نصرالله در این دیدار تاکید کرد: دشمن صهیونیستی در بحران راهبردی به سر می‌برد و به هیچ یک از اهداف خود در میدان نرسیده است.

کد خبر 1749615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha