جوانان هلال احمر استان مرکزی به اردوی «راهیان امید، راهیان نور و پیشرفت» اعزام شدند

شهرجردی از اعزام  اولین گروه اعضای جوانان جمعیت هلال احمر این استان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اردوی  «راهیان امید، راهیان نور و پیشرفت»  خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علیرضا شهرجردی در مراسم بدرقه اعضای جوان هلال احمر به این اردو، با اشاره به اینکه 80 نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان مرکزی برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به سرزمین نور اعزام شدند، گفت: انقلاب اسلامی مدیون رشادت های جوانان و نوجوانانی است که در بهترین روزهای خود را وقف دفاع از میهن عزیز ایران و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی زیر سایه رهبری حضرت امام خمینی(ره) نمودند و با جهاد دلاورانه در برابر دشمن متجاوز و هم‌پیمانان مستکبرشان ایستادگی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه اردوهای راهیان امید  می تواند الگوهای موفق و حماسه های هویت ساز و ماندگار را به نسل نوجوان و جوان امروز به خوبی معرفی کند، اظهار داشت: جوانان انقلابی آینه‌داران امید و پیشرفت ایران عزیز هستند و احساس دِین به انقلاب اسلامی را سرلوحه زندگی خود قرار داده و این موهبت را مدیون فداکاری شهدا و ایثار خانواده شهدا هستند.


وی با بیان اینکه امروز دشمن با همه ابزارهای نوین در صدد تغییر باورها و رفتارهای جوانان ایرانی است، اظهار داشت: دشمنان در عرصه نظامی حریف دانش و توانمندی دانشمندان ایرانی و دستاوردهای نظامی ایران نشده اند و امروز جنگ دیگری را آغاز کرده اند. 


وی با اشاره به حضور آگاهانه و مقتدرانه ملت ایران در همه صحنه ها، خاطر نشان کرد: با تمام توان ثابت می کنیم که این نظام ارزشی پایدار است. 

جوانان هلال احمر استان مرکزی به اردوی «راهیان امید، راهیان نور و پیشرفت» اعزام شدند

مدیر عامل جمعیت هلال جمعیت هلال احمر استان مرکزی به اهمیت مشارکت جوانان ادامه داد: مسلم با روحیه‌ای که شما جوانان و نوجوانان دارید به پای این ارزش‌ها ایستادگی می کنید و امروزه نمونه این دفاع و حفظ ارزش ها را در بازدید های مشتاقانه شما از مناطق جنگی می بینیم.

شهرجردی در پایان  هدف از اعزام اعضای هلال احمر به این اردو را تحکیم‌ هویت‌ ملی و دینی و ارتقای روحیه داوطلبی بیان کرد و گفت: بستر سازی برای تجدید پیمان با آرمان‌ های شهدا و معرفی دانشمندان شهید برجسته کشور از دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان امید، راهیان نور و پیشرف است.

سید مهدی حسینی، معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز گفت: ۱۶۰ نفر از اعضای جوانان، داوطلبان و دانش آموزان استان مرکزی در قالب ۲ تیم ۸۰ نفره دختر و پسر به اردوی راهیان امید، راهیان امید و پیشرفت اعزام می شوند.

 وی گفت: زائرین سرزمین نور در مسیر اعزام به مناطق جنگی از کارخانه‌ها، مراکز صنعتی، تولیدی و دستاوردهای ایران اسلامی استان‌های مختلف بازدید و با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا خواهند شد. 

کد خبر 1749617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha