رمز فتنه دشمن کاهش مشارکت در انتخابات است

مرادی با اشاره به حساسیت انتخابات امسال گفت: رمز فتنه دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی مرادی امروز دوشنبه (۲۳ بهمن) در نشست با اعضای انتخابات ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: انتخابات امسال انتخاباتی عادی نیست چراکه مقام معظم رهبری از همان ابتدای امسال بر حضور پرشور در انتخابات تأکید کردند. 


وی با اشاره به اینکه رمز دشمن کاهش مشارکت مردم در این انتخابات است، بر تبیین انتخابات توسط مسئولان تاکید کرد.

مرادی با اشاره به تلاش‌های معجزه آسا در دولت سیزدهم، گفت: مقایسه اقدامات دولت ها و اقدامات گذشته و حال را باید برای نسل جوان در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه دشمن تمام توان خود را برای کاهش مشارکت مردم به کار گرفته است، افزود: وظیفه ما جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

سرپرست فرمانداری نهبندان خواستار ارتباط کریمانه مسوولان با مردم شد و افزود: مدیران باید راستگو بوده و وعده بیهوده به مردم ندهند، همچنین باید مردم را در حوزه مسائل و مشکلات اقناع کرد. 

مرادی گفت: تمام ادارات شهرستان باید برای انتخابات آماده باش باشند و دستگاه های خدمت رسان با سخت گیری کمتری کارهای مردم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه نقاط چالش زای ادارات باید شناسایی و حل شود، افزود: سطح بالای تعاملات،  ارتباط چهره به چهره با مردم، اشراف کامل بر قانون انتخابات، سرکشی از نقاط حساس و مورد مطالبه مردم، عدم طرفداری از کاندیدای خاص، جلوگیری از مشاجره در صندوق رای از مواردی است که باید اعضای ستاد انتخابات بر آن توجه کنند.

وی در پایان خواستار معرفی ظرفیت های مختلف کشاورزی، معدنی، گردشگری و ... نهبندان در سطح جهان شد.

کد خبر 1749623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha