جشن اعیاد شعبانیه به میزبانی مساجد استان زنجان برگزار می‌شود

همزمان با آغاز ماه شعبان، جشن اعیاد شعبانیه ویژه سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) به همت بچه های مسجد در مساجد استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، جشن میلاد سرداران کربلا از دوشنبه۲۳ بهمن ماه به مدت سه شب به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

مراسم جشن میلاد با اجرای حاج رسول احدی، سخنرانی استاد حاج مهدی میانداری و حجت‌الاسلام ماندگاری و مداحی استاد حاج ولی‌اله کلامی و حاج سید محمود حسینی از ساعت ۱۹ الی ۲۱ در مسجد حسینیه اعظم برگزار می شود.

همچنین مراسم جشنی با نوای حاج حسین جمالی، حاج علی قنبری و کربلایی مجید موحد و با اجرای گروه سرود سردار سلیمانی استان زنجان درامامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برگزار می شود.

این مراسم به همراه قرعه‌کشی کارت هدیه بین حاضرین دوشنبه ۲۳ تا چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه برگزار می شود.

در کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) پایین کوه زنجان نیز مراسم میلاد امام حسین(ع) و سرداران کربلا امشب بعد از نماز مغرب و عشاء به همراهی قرعه کشی ۱۲ کارت هدیه در بین حاضران در مراسم برگزار می شود.

همچنین ۲۰ کیلو شکلات نیز به همت خواهران عضو کانون فرهنگی هنری زینب کبری(س) تهیه و در مراسم توزیع می شود.

در مسجد اصغریه پایین زنجان نیز مراسم جشن میلاد سرداران کربلا به کلام شیخ محمود محمدی و با نوای حاج حسین جمالی، حاج اکبر راشدی، کربلای فرهاد قربانلو و حاج مرتضی عسگری فردا شب بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

در آستان مقدس امامزاده اسماعیل نیز مراسم جشن میلاد با سعادت امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) فردا سه شنبه ساعت  ۱۵ برگزار می شود.

کد خبر 1749632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha