ضرورت عمل جهادی و جهاد تبیین در مقابله با دشمن در برخورد با انتخابات

سردار الله کرم، وظیفه و تکلیف شرعی را شرکت در انتخابات دانست و گفت: ما در مقابله با دشمن باید عمل جهادی و جهاد تبیین داشته باشیم.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سردار حسین الله کرم_ از فرماندهان جنگ ایران و عراق در یادواره ۵۶ شهید و والدین شهدای مسجد ولیعصر(عج) بالامحله فومن ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: مسئله اصلی یاد و خاطره شهدا است و زنده نگه داشتن  یاد و خاطره شهدا و ارزش به آن، با توجه به فرمایشات حضرت آقا کمتر از شهادت نیست.  

وی به تشریح کوتاهی از عملیات والفجر ۸ و کربلایی ۵  پرداخت و افزود: اکثر شهدای مسجد ولیعصر در این ۲ عملیات شرکت داشتند.

الله کرم گفت: شناسایی منطقه عملیاتی والفجر ۸ دو سال زمان برد و با بررسی کتاب ها و وضعیت جوی عملیات والفجر ۸، با موفقیت و شکست سنگرهای مستحکم دفاعی دشمن انجام گرفت.  

وی با تاکید بر اینکه، در پرتو شعار «ما می توانیم» می توان به موفقیت رسید تصریح کرد: رمز مدیریت جهادی و جبهه ای در همین شعار است.

الله کرم ادامه داد: موفقیت ما در دفاع مقدس در غافلگیری دشمن بود زیرا دشمن در شب نمی توانست از توان هوایی و توپخانه ای خود استفاده کند از این رو عملیات رزم در شب، و ورود به سرزمین های سخت ابتکار فرماندهان ما بود.  

وی اضافه کرد: این غافلگیری در زمان و مکان، موجب موفقیت رزمندگان ما در عملیات های والفجر ۸ و کربلای ۵ شد.

سردار الله کرم در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: وظیفه و تکلیف شرعی ما شرکت در انتخابات است زیرا ما در مقابله با دشمن باید عمل جهادی و جهاد تبیین داشته باشیم.  

وی همچنین، ژیوپولتیک منطقه ای ایران و چهار راه منطقه ای، عضویت در شانگهای، بریکس و چندین عامل را جایگزین برجام  توسط دولت جدید چشم انداز اقتصادی خوبی برای آینده توصیف کرد و افزود: عامل کرونا که در انتخابات گذشته تاثیرگذار بود از بین رفته است و می توان درصد مشارکت بیشتر را نوید داد.

کد خبر 1749638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha