محور اصلی نوآوری‌های فکری و اصلاح‌گرایانه در کشور دانش آموزان هستند

امام جمعه مشهد گفت: بستر اصلی نوآوری‌های فکری و ابتکارهای جدید و اصلاحگرایانه در کشور آموزش و پرورش است و دانش آموزان ستون اصلی این بستر ارزشمند هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در مشهد، آیت‌الله سید احمد علم الهدی صبح امروز دوشنبه (۲۳ بهمن ماه) در دیدار با اعضای تشکل‌های دانش آموزی مشهد که به میزانی دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد اظهار کرد: بستر اصلی نوآوری‌های فکری و ابتکارهای جدید و اصلاحگرانه در کشور آموزش و پرورش است و دانش آموزان ستون اصلی این بستر ارزشمند هستند.

افزود: مشکلی که در تشکل‌های دانش آموزی دیده می شود ادامه دار نبودن فعالیت‌های این تشکل‌ها است که معمولا با تمام شدن دوران دانش آموزی افراد، اقدامات تاثیرگذار تشکل‌ها نیز به پایان می رسد و ادامه پیدا نمی‌کند.

وی گفت: نباید با خروج یک دانش آموز تاثیرگذار از فضای دانش آموزی فعالیت‌های ارزشمند تشکل‌ها دچار آسیب شود و باید آموزش و انتقال فعالیت‌های تشکل‌ها به دانش آموزان دیگر و جدیدتر نیز ادامه داشته باشد.

امام جمعه مشهد افزود: نهادهای دانش آموزی و تشکل‌ها باید به نهادهایی تبدیل شوند که دانش آموزان نسبت به آن حس تعهد و تعلق داشته باشند و اگر هم روزی قرار است آن را رها کنند با یک میراث خوب و دلسوزی کامل این کار را انجام دهند.

آیت الله علم الهدی گفت: امروز محور حیات دین و تشیع در کشور ما بسته به حیات این انقلاب است، انقلابی که روزی سکان‌های سیاسی‌اش به دست شما خواهد افتاد و ما مطمئنیم که شما سکاندارانی به حق برای ارزش‌های جمهوری اسلامی هستید.

پایان پیام/

کد خبر 1749642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha