پیش‌بینی پایان هفته پربارش برای چهارمحال و بختیاری

نوروزی از ورود یک سامانه به نسبت پربارش به استان در روزهای پایانی هفته خبر داد و گفت: این سامانه موجب بارش برف و باران در بسایری از نقاط استان می‌شود.

معصومه نوروزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: در همین خصوص هواشناسی هشدار سطح نارنجی برای استان صادر کرده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این سامانه از اواسط روز پنجشنبه وارد استان می‌شود و تا روز شنبه منجر به بارش برف و باران و وقوع رعد و برق می‌شود، اظهار داشت: روز پنجشنبه مناطق غربی استان را فرامی‌گیرد اما در روز جمعه تمام نقاط استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد اما شدت این سامانه برای شهرستان کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه این سامانه پربارش خواهد بود توصیه کرد تا طی این مدت از سفرهای غیرضروری و صعود به ارتفاعات خودداری شود و چنانچه ضرورتی برای تردد بین جاده‌ای وجود دارد رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کرده و وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

نوروزی دمای صبح روز دوشنبه شهرکرد را هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر اعلام کرد و گفت: شهرکرد امروز سردترین مرکز استانهای کشور گزارش شد و به همراه کوهرنگ سردترین ایستگاه استان بود.

کد خبر 1749698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha