اجرای مرحله دوم طرح «جهاد تبیین» در ۴۰ آموزشگاه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: مرحله دوم طرح جهاد تبیین در کلاس های درس ۴۰ آموزشگاه این شهرستان برگزار می شود.

فرامرز شجاعی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: مرحله دوم طرح جهاد تبیین باهدف ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور ۱۵ نفر از راویان دفاع مقدس به صورت دیدار چهره به چهره با دانش آموزان در کلاس های درس ۴۰ آموزشگاه شهرستان برگزار می شود.

 وی خاطرنشان کرد: در این مرحله راویان با حضور در کلاس های درس، به بیان خاطرات و دستاوردهای انقلاب خواهند پرداخت و دلاورمردی های شهدا، جوانان و مردم و دفاع از دین، مملکت و امنیت نظام را برای دانش آموزان بازگو خواهند کرد.

شجاعی ضمن ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب برای دانش آموزان و نسل امروز عنوان کرد: دانش آموزان، علاقه مند به این نوع بیان واقعیت ها توسط راویان هستند و با توجه به اینکه ادامه دهندگان راه شهدا می باشند از سیره، منش، رفتار آنان الگو خواهند گرفت و سعی خواهند کرد همواره در این مسیر گام برداشته و از ارزش های خود کوتاه نیایند.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان اضافه کرد: دشمنان طی سال های اخیر از طریق فضای مجازی و توطئه های مختلف قصد گمراه کردن جوانان و کم رنگ نشان دادن عقاید دینی توسط آنان را داشته ولی این نهاد فرهنگی آموزشی اجازه نخواهد داد تا نیرنگ های آنان بر فکر و ذهن جوانان رسوخ پیدا کند.

شجاعی بیان کرد: به غیر از برنامه های مزبور جهت شناخت، آگاهی و بصیرت بیشتر نسل امروز، به مناسبت های مختلف چنین برنامه ها و نمایشگاه هایی توسط دانش آموزان و مدیران برپا شده است.

۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

کد خبر 1749707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha