نماهنگ دارالولایه همزمان با ۱۸ اسفند رونمایی می شود

اسماعیل نیک نفس گفت: تازه ترین فعالیت هنری عرصه فیلم سازی در قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی، تولید نماهنگ تصویری با نام دارالولایه است.

اسماعیل نیک نفس در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: تازه ترین فعالیت هنری عرصه فیلم سازی در قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی، تولید نماهنگ تصویری با نام دارالولایه است.

مدیر قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی جنوب کرمان افزود: این نماهنگ قرار است ۱۸ اسفندماه همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد رونمایی شود.

وی بیان کرد: در این نماهنگ به تبعید مقام معظم رهبری به جیرفت در دوران رژیم ستم شاهی و همچنین به معرفی سرداران شهید طیاری، بینا و مشایخی پرداخته شده است.

نیک نفس ابراز کرد: تولید این نماهنگ ۲ ماه به طول انجامیده است و سرود آن از استاد عیوضی و آهنگسازی و تدوین گری توسط استاد برزگری انجام شده است.

مدیر قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی جنوب کرمان اظهار کرد: نماهنگ دارالولایه با حضور ۱۰ نفر از نوجوانان تولید می شود.

وی خاطرنشان کرد: تربیت هنرمند متعهد و تولید آثار هنری انقلابی از مهمترین اهداف قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی است که در همین راستا نماهنگ دارالولایه نیز ساخته می شود.

نیک نفس یادآور شد: در ایام الله دهه فجر سرود های لشکر مهدی و تموم زندگی، به صورت پاتوقی در جشن های انقلاب اجرا شد.

مدیر قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی جنوب کرمان اضافه کرد: سرود لشکر مهدی در مورد نوجوانان نقش آفرین در دفاع مقدس و همچنین نسل نوجوان امروزی است که پای کار انقلاب هستند.

وی عنوان کرد: سرود تموم زندگی درباره امام زمان (عج) است که توسط گروه سرود بچه های بهشت قرارگاه اجرا شد.

کد خبر 1749714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha