تعجب مفتی عمان از سکوت مسلمانان در قبال جنایات علیه فلسطین

مفتی سلطان نشین عمان از سکوت اعراب و مسلمانان به ویژه کشورهای همسایه فلسطین در قبال جنایات جاری علیه مردم فلسطین که جدیدترین آن در شهر رفح در جنوب نوار غزه است، ابراز حیرت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقتنا العربی، شیخ احمد الخلیلی، مفتی عمان گفت: ما در شگفتیم که چگونه کشورهای همسایه در برابر این جنایت سکوت کرده و برای حمایت از مظلومان و دفع متجاوزان کاری نمی‌کنند.

وی در ادامه از تجاوزات وحشیانه جنایتکار صهیونیستی علیه برادران ما در رفح ابراز تاسف کرد.

شیخ احمد الخلیلی گفت: ما این مصیبت بزرگ را به فلسطینیان تسلیت می‌گوییم و از خداوند می‌خواهیم که بر دشمن سرسختشان پیروزی عاجل عنایت کند و توطئه علیه مردم فلسطین را دفع کند و از شرشان نجات دهد و شهدا را مورد رحمت واسعه قرار دهد.

وی به ساکنان شهر غزه توصیه کرد که بگویند: مهم نیست چه شود.  توصیه می کنم که به خدا ایمان داشته باشند و مجاهدان به خدا توکل کنند و خداوند پیروزی را نصیبشان کند که پیروزی نزدیک است.

از سحرگاه روز دوشنبه، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی مجموعه ای از حملات هوایی خشونت آمیز خود را به شهر رفح در جنوب نوار غزه آغاز کرده است که طی چند ساعت این حملات، بیش از ۱۰۰ شهید بر جای گذاشته است.

رفح آخرین پناهگاه آوارگان در بخش آسیب دیده است و شامل بیش از ۱۴۰۰۰۰۰ فلسطینی از جمله ۱۳۰۰۰۰۰ آواره از استان های دیگر است.

رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات زمینی که در ۲۷ اکتبر در نوار غزه آغاز شد، از ساکنان آن خواست که از شمال و مرکز نوار غزه به جنوب بروند. با ادعای اینکه آنها «مناطق امن» هستند، اما از بمباران خانه ها، اتومبیل ها و بیمارستان ها نیز در امان نماندند.

کد خبر 1749854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha