پاسداران فرزندان راستین امت و جوشیده در متن انقلاب هستند

سردار سیف گفت: پاسداران فرزندان راستین امت و جوشیده در متن انقلاب هستند، پاسدار ایثارگری بی توقع رزمنده ای بی چشم داشت است پاسدارای برای پاسدران شغل نیست، بلکه تعهد است.

سردار نصرت‌الله سیف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک ایام شعبانیه در مورد الگوگیری از فرهنگ و شیوه پاسداری امام حسین (ع) گفت: امام حسین (ع) بزرگترین پاسدار دین، شرف، فرهنگ و آزادگی است و چه زیبا فرزند بزرگوارش امام ره روز میلاد بزرگترین حماسه ساز تاریخ بشریت را روز پاسدار نامیدند. این روز فرصت مناسبی است که پاسدران انقلاب اسلامی درتمام زمینه ها به سیدالشهداء اقتدا می کنند.

وی افزود: پاسداران دوران دفاع مقدس واقعا مخلصانه از جان خود گذشتنند تا حسینی شوند و با جهاد عاشورایی حکومت و وطن و نظام و مردم خویش را سرافراز کردند و پاسداران امروز نیز با هوشیاری در برابر توطئه های آشکار و پنهان دشمنان در حال مبارزه بی امان و شبانه روزی هستند.

معاون عملیات سازمان بسیج افزود: پاسداران فرزندان راستین امت و جوشیده در متن انقلاب هستند. پاسدار ایثارگری بی توقع رزمنده ای بی چشم داشت است پاسدارای برای پاسدران شغل نیست، بلکه تعهد است و حقوق برای پاسدار معنی ندارد پاسدار برای امت یک حق بگیر است پاسدار در غم و شادی مردم شریک و یار و پناه امت است و در خانه هم معلم همسر و فرزندان و بستگان خود است.

وی ادامه داد: پاسداران قصه گو حماسه و ایثار هستند و ۴۵ سال این عزیزان واقعا جانفشانی کردند تا ملت سرافراز زندگی کنند در زمان امام ره نیز بعنوان مدال پرافتخاری از امام ره که فرمودند:" من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم از سپاه برنمی گردد". با این صحبت پاسداران می تواند امیدوار باشند که خود را طوری در صحنه عمل نشان دادند که امام امت از انها راضی است اما وقتی می گویند " به هیچ وجه نظرم از شما برنمی گردد" خیلی مهم است که امام ره اینقدر از پاسداران مطمئن هستند که از اینده و راه روش سپاه یقین داشتند که می فرمایند:" نظرم از شما برنمی گردد" . رهبر انقلاب نیز این رضایت را تکمیل تر کردند فرمودند:" حقیقتا سپاه پشتوانه انقلاب و حفظ کشور است" و این مدالهایی است که برسینه سپاه پاسداران نصب شده خدا را شاکریم که امامین انقلاب از سپاه راضی هستند و این بزرگترین افتخار برای پاسداران و ادامه دهندان راه اباعبدالله حسین ع هستند و انشاء الله این پاسداران در سربازی و ولایت همیشه دل امام امت را شاد کنیم.

سردار سیف با اشاره به سالروز میلاد حضرت ابولفضل (ع) و روز جانباز گفت: جانباز و پاسدار جدا از هم نیستند پاسدار جانباز است و جانباز پاسدار است و می توان گفت انها مصداق ایات قران هستند که در ایه ۱۱۱ سوره توبه عنوان شده است که میفرماید:" خداوند جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده است و انها در راه خدا جهاد می کنند که دشمنان دین خدا را بکشند و یا خود در راه دین خدا کشته شوند" این مصداق معامله جان با خدا به بهای بهشت است و باید خود را به تمام امکانات برای مقابله با دشمنان خدا مجهز کنیم و قدرت خود را افزایش دهیم تا در برابر تمام دشمنان بایستیم و انها را به خاک مذلت بکشانیم و امروز پاسداران جوان دفاع مقدس پخته شدند و به فرموده رهبر انقلاب "به قله نزدیک هستیم" بتوانیم منویات رهبر انقلاب را در رسیدن به ارمانها بلند نظام اسلامی محقق کنیم.

کد خبر 1749873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha