عضویت بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ عضو جدید در سامانه بچه‌های مسجد

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر عضویت بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ عضو جدید در سامانه بچه های مسجد گفت: طرح باشگاه بچه های مسجد با عنوان یاوران مسجد از جمله طرح هایی است که با هدف ارتقاء و ثبت اعضاء سامانه بچه های مسجد در استان البرز همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

حجت الاسلام کاظم شکری در جریان روند برپایی ثبت و ارتقاء اعضاء جدید سامانه بچه های مسجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: طرح باشگاه بچه های مسجد با عنوان یاوران مسجد از جمله طرح هایی است که با هدف ارتقاء و ثبت اعضاء سامانه بچه های مسجد در استان البرز همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در جریان اجرای طرح یاوران مسجد تا به امروز بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ عضو جدید را ثبت کرده است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح یاوران مسجدی بیان کرد: این طرح از هفتم بهمن ماه سال جاری با رویکرد رشد شبکه مدیران، کانون های معین و ارکان فعالان مسجد با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مسجد شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه از دیگر محورهای اجرایی این طرح، کمک به تشکیل حلقه های میانی است بیان کرد: مشارکت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در روند ثبت نام اعضاء از جمله محورهای اجرایی این طرح است.

حجت الاسلام شکری اظهار کرد: به منظور تقویت و تشویق ثبت اعضاء جدید قرعه کشی از ثبت نام کنندگان در قالب اهداء هدایای نقدی در نظر گرفته شده است که حجت الاسلام شیری، مدیر کانون فرهنگی هنری ماهدشت در هفته گذشته از جمله برندگان این قرعه کشی بوده است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: انتظار می رود در قالب اجرای طرح یاوران مسجد شاهد رشد کمی و کیفی روند فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز باشیم.

کد خبر 1749929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha