طرح «یاوران مسجد» به توسعه شبکه مدیران کانون‌ها کمک می‌کند

حجت‌الاسلام حجت پناه گفت: طرح «یاوران مسجد» به منظور ایجاد و توسعه شبکه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد راه اندازی شده است.

حجت الاسلام محمدابراهیم حجت پناه به خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای تشریح طرح «یاوران مسجد» و جذب نوجوانان و جوانان به کانون های فرهنگی هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری و معرفی مدیران جدید کانون ها، دیدار با ائمه جمعه سطح استان با حضور مدیر و کارشناسان ستاد استان برگزار می‌شود.  

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: طرح «یاوران مسجد» به منظور ایجاد و توسعه شبکه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، کانون های معین و فعالان مسجدی با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به مساجد، کمک به تشکیل حلقه های میانی در سطح مساجد و توسعه شبکه مدیران، کارکنان، کانون‌های معین و فعالان مسجدی برگزار می گردد.  

وی افزود: افزایش تعداد اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد، افزایش تعداد کانون های فرهنگی و هنری مساجد، زمینه سازی برای پیوند شبکه کانون های فرهنگی هنری مساجد با نهاد خانواده، مدارس، مراکز و نهادهای آموزشی، اجتماعی و فرهنگی و ایجاد بستر ارائه خدمت به «بچه های مسجد» از جمله اهداف طرح «یاوران مسجد» است.

حجت الاسلام حجت پناه ادامه داد: در اجرای طرح «باشگاه بچه های مسجد» بسته های تشویقی و انگیزشی به مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در نظر گرفته شده است و اجرای طرح تا جمعه ۱۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ادامه دارد و قرعه کشی در سطوح کانون ها و اعضا به صورت هفتگی انجام می شود و شرط ورود به آن، کسب حداقل امتیاز کسب شده در هر هفته بوده و نتایج قرعه کشی یک شنبه هر هفته از طریق سایت بچه های مسجد اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 1749957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha