آغاز جشنواره بین المللی فرهنگی «بهار شهادت» در کربلا

هفدهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی «بهار شهادت» از امروز چهارشنبه (۲۵ بهمن ماه) از سوی آستان مقدس حسینی آغاز به کار می‌کند و در این جشنواره از علمای عراقی که حق ثبت اختراع بین المللی را دارند، تقدیر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وکاله نون الخبریه، استاد«علی کاظم سلطان» رئیس کمیته برگزارکننده هفدهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی «بهار شهادت»، گفت: افتتاحیه این جشنواره ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه (۲۵ بهمن ماه) در صحن آستان حسینی خواهد بود.

حرم مطهر امام حسین(ع) در جریان فعالیت های هفدهمین جشنواره بین المللی بهار شهادت از دانشمندان عراقی که حق ثبت اختراع بین المللی گرفته اند و در داخل و خارج از کشور صاحب امتیاز بین المللی هستند، تقدیر می‌کند.

وی افزود: این جشنواره همچنین به دانش پژوهان خلاق در داخل عراق اختصاص دارد  و افرادی از دانشگاه های عراق نیز برای این جشنواره دعوت شده‌اند و بخش ویژه ای از نمایشگاه کتاب جشنواره به این اختراع دانشمندان اختصاص داده شده است.

جشنواره بین المللی امروز چهارشنبه سوم شعبان سال هجری قمری در هفدهمین دوره خود با حضور ۸۰ شخصیت  ممتاز که از ۴۰ کشور قاره های اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی هستند، برگزار می شود و تا ۲۹ بهمن ماه ادامه دارد.

گفتنی است، این جشنواره شامل نشست های پژوهشی درباره امام حسین (ع)، حضرت زینب(ع) و ابوالفضل العباس (ع)، یاران امام حسین (ع) و شهر کربلای معلی است.

کد خبر 1749987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha