افزایش ۴۰ درصدی متسابقین مسابقات قرآنی«بهار در بهار»

سلیمانی از افزایش ۴۰ درصدی متسابقین مسابقات قرآنی«بهار در بهار» شرکت گاز استان زنجان خبر داد و گفت: امسال این مسابقات در رشته های مفاهیم، حفظ، تلاوت قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، رحیم سیلمانی نژاد، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، در جلسه شورای فرهنگی شرکت گاز استان زنجان با اشاره به استقبال کارکنان شرکت گاز زنجان و خانواده‌های آنان از مسابقات قرآنی با عنوان «بهار در بهار» گفت: امسال ثبت‌نام برای شرکت در مسابقات قرآنی«بهار در بهار» شرکت گاز زنجان با افزایش ۴۰ درصدی روبرو بوده است.

وی با یادآوری اینکه حضور پر شور کارکنان شرکت گاز زنجان و خانواده‌های آنان را در برنامه‌های قرآنی مایه افتخار عنوان کرد و اظهار داشت: در سال‌جاری برای حضور در رقابت‌های «بهار در بهار» ۴۰۲ نفر از کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان شرکت گاز استان زنجان ثبت‌نام کردند.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های شورای فرهنگی شرکت گاز زنجان در زمینه آموزش قرآن و برگزاری مسابقه قرآنی «بهار در بهار» بین کارکنان شرکت گاز  و خانواده‌های آنها، افزود: اشاعه فرهنگ‌ مقدس‌ قرآن‌، تعمیق باورهای دینی و نزدیکی هر چه بیشتر کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان شرکت گاز استان زنجان به کتب ارزشمند قرآن کریم و نهج البلاغه از جمله اهداف مسابقات قرآنی «بهار در بهار» است.

مسئول دارالقرآن کریم شرکت گاز استان زنجان نیز از اتمام زمان ثبت‌نام برای شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات کارکنان و همسران کارکنان و بیست و پنجمین دوره رقابت‌های ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز زنجان، خبر داد و افزود: در سال‌جاری ۱۸۳ نفر از فرزندان کارکنان، ۱۱۴ نفر از کارکنان و ۱۰۵ نفر از همسران کارکنان شرکت گاز استان برای شرکت در مسابقات بهار در بهار شرکت گاز ثبت نام کرده‌اند و در رشته‌های مختلف مفاهیم، حفظ، تلاوت قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

علی یوسفی با تاکید بر انس با قرآن، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، نشر فرهنگ و علوم قرآنی، تبیین ارزش‌های دین مقدس اسلام و رشد باورهای دینی فرزندان، مطابق با فرهنگ اصیل قرآن و سیره اهل بیت(ع)، تصریح کرد: آموزه‌های دینی و معنوی می‌تواند یکی از مهمترین و اثربخش‌ترین راهکارهای آماده سازی نسل جوان در برابر تهاجمات فرهنگی و کم رنگ کردن اعتقادات مردم در جامعه باشد.

وی به برنامه‌های شرکت گاز زنجان در راستای آموزش قرآن کریم اشاره کرد و یاد آور شد: پرداخت هزینه‌های شرکت در کلاس‌های آموزشی عمومی و تخصصی قرآن کریم در رشته‌های مختلف برای کارکنان و خانواده‌های آنان از جمله برنامه‌های تاثیر گذار شرکت گاز زنجان در این زمینه است.

کد خبر 1749998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha