تکریم و تقدیر از جانبازان در قالب طرح علمداران حماسه

مصادف با سالروز میلاد مسعود حضرت ابوالفضل(ع) که در تقویم ملی کشورمان از این روز به عنوان روز جانباز نام برده می شود، نماینده ولی فقیه در استان البرز از خانواده چند تن از جانبازان بالای ۷۰ درصد این استان بازدید به عمل آورد و از آنان تکریم و دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مصادف با سالروز میلاد مسعود حضرت ابوالفضل(ع) که در تقویم ملی کشورمان از این روز به عنوان روز جانباز نام برده می شود، نماینده ولی فقیه در استان البرز از خانواده چند تن از جانبازان بالای ۷۰ درصد این استان بازدید به عمل آورد و از آنان تکریم و دلجویی کرد. 

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز و در راستای طرح علمدران حماسه با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد «حسن پرهیزکار» و «مهرداد سرخوش» دیدار و از آنان تجلیل کردند.

طی این دیدارها با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و روز جانباز، با اشاره به صبر جانبازان در برابر جراحت های دوران جانبازی، گفت: گرفتاری ها و ابتلائات یک نوع درس آموزی دارد و برای اطرافیان درس آموزی دیگر،که هرکدام آثار خود را دارد و باعث رشد و اعتلای شما عزیزان است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج هدف از این دیدارها را ابلاغ سلام مقام معظم رهبری مدظله العالی و تجلیل از ایثارگران عنوان کرد و افزود: ما به دیدار ایثارگران مشرف میشویم تا از این دیدارها بهره و نور بگیریم و کار خود را انجام بدهیم.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به ملاقات‌های هفتگی و مستمر خود در روزهای سه شنبه با خانواده محترم شهدا و ایثارگران، تصریح کرد: طی چند سال اخیر این دیدارها به صورت منظم انجام شده و جانبازان ۷۰درصد، خانواده های دو شهید به بالا و آزادگانی که بالای ۵سال اسارت دارند به طود کامل دیدار شده و در آینده نیز با مابقی ایثارگران هم دیدار صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در خاتمه خطاب به جانبازان، ایثارگران و آزادگان گفت: از صبر و تحمل شما درس صبر، استقامت، ایثار و پایداری می‌گیریم و باید این درس در جامعه منعکس شود تا آثار آن برای آیندگان نیز باقی بماند.

کد خبر 1750007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha