رعایت قانون، ملاک نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی است

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان شیروان گفت: رعایت قانون ملاک و معیار عمل نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، دولت اسماعیل زاده، فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان شیروان چهارشنبه شب (۲۵ بهمن ماه) در نشست توجیهی و آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای به وظایف قانونی نمایندگان فرماندار در شعب اشاره و اظهارکرد: آشنایی کامل با شرح وظایف و قوانین مرتبط موجب بالا رفتن دقت و سهولت ایفای نقش نمایندگان فرماندار خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: نماینده فرمانداری که به حوزه وظایف خود و اعضای شعب آشنایی کامل داشته باشد می تواند با مدیریت بجا و به موقع امر انتخابات را با صحت و دقت پیش ببرد.

اسماعیل زاده عنوان کرد: نمایندگان فرماندار باید در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم ضمن تسلط بر قوانین، جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان شیروان، امانت دار بودن، اهتمام جدی به قانون، اشراف به قوانین و مقررات و شرح وظایف را از جمله ویژگی های نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی برشمرد و موفقیت ایشان را حاصل عمل به مر قانون دانست.

جلسه آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار در قالب دو گروه مورخه ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور رئیس هیئت نظارت شیروان و نمایندگان فرماندار در محل اتاق جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد خبر 1750087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha