اجلاسیه ۱۴۶ شهید کارمند کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: اجلاسیه ۱۴۶ شهید کارمند این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مسعود نوری روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای کارمند استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، بنابراین نباید اجازه دهیم یاد و خاطر این عزیزان از ذهن ها پاک شود.


مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری دومین کنگره ملی سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در نیمه دوم سال آینده اشاره و عنوان کرد: در ذیل این کنگره یادواره ها و اجلاسیه های متعددی تهیه و تدارک دیده شده است که در همین راستا اجلاسیه ۱۴۶ شهید کارمند این استان نیز برگزار می شود.


وی بیان کرد: بیشترین شهید کارمند متعلق به جهاد کشاورزی، بسیج فرهنگیان و دانشگاه علوم پزشکی است، استانداری در دوران دفاع مقدس سه شهید تقدیم انقلاب کرد که برای هفته آینده اجلاسیه ای در خور شهدای استان تهیه و تدارک دیده شده است.


نوری عنوان کرد: خانواده شهدای کارمند سراسر استان برای حضور در این اجلاسیه در مرکز استان دعوت و مورد تجلیل قرار گیرند.


مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری بر گردآوری آثار شهدای کارمند تاکید کرد و گفت: برای آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان آثار شهدای گردآوری و در معرض دید این قشر قرار داده می شود.


وی اظهار داشت: این استان در دوران جنگ تحمیلی به نسبت جمعیت بیشترین رزمنده را عازم جبهه و جنگ کرد و بیش از یک هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرد که این آمار خود بیانگر انقلابی بودن مردم غیور این استان است.

کد خبر 1750088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha