فرزندان را در مسیر عبادت، معنویت و اخلاق تربیت کنیم/پوشش  ۷۰ درصدی مردم در بیمه سلامت کاری ارزشمند است

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه بالاترین خدمت به خلق خدا توجه به حوزه فرهنگ و خدمات فرهنگی است، گفت: باید فرزندان را در مسیر عبادت، معنویت و اخلاق تربیت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در دیدار سرپرست بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: انسان به عنوان اشرف مخلوقات جان و سلامت وی در پیشگاه خداوند ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: اگر انسانی کشته شود، گویی که همه انسان‌ها کشته شده و اگر انسانی نجات پیدا کند، گویی که همه انسان‌ها نجات پیدا کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مشکلات انسان در حوزه درمان، بیماری، آفت‌ها و آسیب‌ها درمان شود، این کار در پیشگاه خداوند متعال ارزشمند است.

آیت الله حسینی زندگی انسان را ابدی دانست و افزود: مهم ترین مقطع زندگی انسان همین مقطع است که می‌تواند برای دنیا و آخرت خود تلاش کند که این کار در عالم قبر، برزخ، بهشت و جهنم وی تاثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: اگر انسان از مسیر اخلاق، معنویت و توحید خارج شود مثل انسان‌های زمان حضرت نوح، قوم لوط و ... سرنوشت خوبی نخواهد داشت، زیرا اخلاق، معنویت و توحید به انسان حق حیات می‌دهند.

فرزندان را در مسیر عبادت، معنویت و اخلاق تربیت کنیم/پوشش  ۷۰ درصدی مردم در بیمه سلامت کاری ارزشمند است

وی خدمت به انسان‌ها را ارزشمند دانست و بیان کرد: ضرورت دارد که به حوزه فرهنگ و معنویت توجه ویژه داشته باشیم.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه بالاترین خدمت به خلق خدا توجه به حوزه فرهنگ و خدمات فرهنگی است، گفت: باید فرزندان را در مسیر عبادت، معنویت و اخلاق تربیت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: امروز بیمه یکی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و به لطف الهی در کشور ما غالب افراد تحت پوشش بیمه اعم از بیمه سلامت، تامین اجتماعی و روستایی قرار دارند.

وی ضمن تمجید از خدمات و فعالیت‌های کارکنان بیمه سلامت، افزود: تحت پوشش قرار گرفتن ۷۰ درصد از مردم استان در بیمه سلامت کاری ارزشمند و ستودنی است.

فرزندان را در مسیر عبادت، معنویت و اخلاق تربیت کنیم/پوشش  ۷۰ درصدی مردم در بیمه سلامت کاری ارزشمند است

آیت الله حسینی بیمه سلامت در حوزه درمان را ارزشمند دانست و گفت: با توجه به وضعیت امروز جامعه، گران شدن داروها و همچنین شرایط بیماری‌های نو که مشکلات عدیده‌ای را برای بیماران ایجاد کرده، بیمه درمان تا حدودی کار مردم را آسان کرده که جای تقدیر و تشکر دارد.

فروغ شباهنگ، سرپرست بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت در دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی را برای جامعه هدف انجام داده، گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در بیمه سلامت استان ارائه کرد.

کد خبر 1750091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha