رشد ۴۱ درصدی کمک‌های حامیان طرح‌ اکرام ایتام در خراسان‌جنوبی

عرب از رشد ۴۱ درصدی کمک حامیان طرح اکرام ایتام در خراسان جنوبی در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد عرب صبح امروز (۲۶ بهمن) در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری حامیان طرح اکرام ایتام ۶۶۳ میلیارد و ۳۹۳میلیون ریال به فرزندان طرح ایتام و محسنین کمک کردند که به نسبت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در این مدت واریزی حامیان طرح اکرام ۳۰۷ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال و واریزی حامیان طرح محسنین ۳۵۵ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال بوده است.  

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی ادامه داد: ۱۰ هزار و ۲۴۸ نفر فرزندان ایتام و محسنین مورد حمایت این نهاد هستند که ماهانه توسط حامیان معنوی خود در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی مساعدت می‌شوند.

عرب در ادامه تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین را ۳۸ هزار و ۷۱ نفر اعلام کرد و گفت: سرانه واریزی فرزندان ایتام ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و سرانه واریزی فرزندان محسنین چهار میلیون و ۵۵۵ هزار ریال به صورت ماهیانه است.

وی ضمن قدردانی از همراهی کمک‌های خیران و حامیان در این طرح به روش‌های غیرحضوری برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین، خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ آمادگی خود را برای شرکت در این طرح و حمایت از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین اعلام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین مراجعه به سایت ekram.emdad.ir از دیگر روش‌های ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

کد خبر 1750111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha