راهیابی ۲ اثر نمایشی از کانون‌های مساجد استان زنجان به نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان

نمایش«فرکانس» از کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) مسجد رسول الله شهرستان خرمدره و نمایش«عمرا اگه برگردم» از کانون فرهنگی هنری مصطفی خمینی مسجد چهارده معصوم(ع) زنجان به نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان راه یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ۲۴ اثر نمایشی از ۱۴ باب کانون فرهنگی هنری مساجد استان زنجان به نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان ارسال شد که از این تعداد ۲ اثر نمایشی برگزیده و به مرحله رقابت کشوری راه یافت.

نمایش «فرکانس» به نویسندگی میثم سرآبادانی و کارگردانی حمید اسدبیگی از کانون فرهنگی هنری نبی اکرم (ص) مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان خرم‌دره زنجان در بخش عمومی و نمایش «عمراَ اگه برگردم» به نویسندگی علی خودسایی و کارگردانی اعظم اوجاقلو از کانون فرهنگی هنری مصطفی خمینی مسجد چهارده معصوم (ع) زنجان در بخش کودک و نوجوان به نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان راه یافت.

نمایش های راه یافته از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان قرار است تا با ۲۸ اثر نمایشی در مرحله کشوری و در بخش های عمومی و کودک و نوجوان رقابت کنند.

نخستین جشنواره تئاتر شبستان ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در چهار بخش تئاتر کاغذی، کودک و نوجوان، عمومی و مهر (خواهران) انتخاب و معرفی شدند.

هیات انتخاب و بازبینی جشنواره تئاتر شبستان متشکل از حسین شوندی، محسن سلیمانی، محراب محمدزاده، ساغر لطفی‌نژاد و زهرا سادات موسوی پناه با بررسی ۲۳۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، ۲۸ نمایش را در چهار بخش تئاتر کاغذی، کودک و نوجوان، عمومی و مهر (خواهران) انتخاب کردند.

کد خبر 1750119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha