برپایی نمایشگاه تجسمی معرفتی اندیشکده ندبه مصادف با اعیاد شعبانیه

شفیق با اشاره به اهمیت تولید و ارائه برنامه های فرهنگی با رویکرد تجسمی گفت: نمایشگاه تجسمی معرفتی اندیشکده نُدبه با همت کانون فرهنگی هنری مهدیون با هدف تبیین فرهنگ انتظار و مهدویت مصادف با اعیاد شعبانیه برپا است.

محمود شفیق در جریان برپایی نمایشگاه تجسمی و معرفتی اندیشکده ندبه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: نمایشگاه تجسمی و معرفتی اندیشکده ندبه با هدف و محوریت شناخت امام زمان(ع) با همت کانون فرهنگی هنری مهدیون برپا شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدیون افزود: این نمایشگاه معرفتی با همراهی و حضور کارشناسان بنیاد مهدویت در قالب برنامه های متنوع تبیینی برای کودکان همچنین برپایی پرده خوانی مهدوی همراه است.  

برپایی نمایشگاه تجسمی معرفتی اندیشکده ندبه مصادف با اعیاد شعبانیه

وی با اشاره به اهمیت طراحی و تصویرگری با رویکرد معرفت افزایی اظهار کرد: در بخشی از این اندیشکده روایت زیبایی از سال ۲۶ هجرت است. همچنین توضیحاتی از تابلوی نقاشی فاخر زندگی نامه حضرت ابوالفضل(ع) که برای نخستین بار با همت خانم بهشتی و جمعی از هنرمندان با دغدغه این مجموعه طراحی و تصویرگری شده است.

وی با بیان اهمیت تبیین و بصیرت افزایی جریان مهدویت و انتظار عنوان کرد: یکی از رویکردهای مبنایی این نمایشکده معرفی وجوه مشترک امام زمان(ع) با انبیای الهی است؛ هچنین با توجه به برپایی نمایشگاه در ماه محرم و ایام اعیاد مبارکه شعبان تصویرگری شجره طیبه و شجره ملعونه از جمله مختصات این نمایشگاه است.  

مدیرکانون فرهنگی هنری مهدیون خاطرنشان کرد: به منظور برپایی این اندیشکده بیش از ۵۰ عضو فعال کانون فرهنگی هنری مهدیون همراهی لازم را طی یک سال در نظر داشته اند.  

گفتنی است، علاقمندان به منظور بازدید از اندیشکده ندبه می توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۰ شب با مراجعه به آدرس مجتمع بین المللی مهدیون کرج واقع در بلوار باغستان بالاتر از بازار روز شاهین ویلا نبش هشتم شرقی مراجعه نمایند.  

کد خبر 1750120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha