تجدید عهد جانبازان با آرمان های شهدا

به مناسبت روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، تعدادی از جانبازان شیروانی با حضور تنی چند از مسئولان روز پنج شنبه ۲۶ بهمن ماه با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، به مناسبت روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، تعدادی از جانبازان شیروانی با حضور تنی چند از مسئولان روز پنج شنبه ۲۶ بهمن ماه با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند و همچنین همزمان مراسم پیاده روی این غیور مردان دوران دفاع مقدس از محل میدان کوهنورد تا جبل النور (گلزار مطهر شهدای گمنام) برگزار شد و جانبازان با دورهمی و بیان خاطرات روزهای سخت و مبارزه با دشمنان، بار دیگر شجاعت، شهامت، غیرت، دفاع از نوامیس و ارزش های اسلامی مملکت ایران اسلامی را زنده کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان در این مراسم پیاده روی ضمن قدردانی از این دلاورمردان و افتخاران مملکت گفت: جانبازان کسانی هستند که نماز سرخ عشق را به وضوی خون اقامه کرده اند و زکات جسم خویش را به معشوق تقدیم داشته اند.

سرهنگ مجید یگانه پور اظهارکرد: جانبازان، تمثال وفاداری و ایثار، شکوه زخم و زیبایی و تصویرگر ایمان هستند، فداکاری ها و از خودگذشتگی این عزیزان همیشه در دل ملت ایران زنده تر می شود و برای همیشه در تاریخ ثبت شده است.

وی بیان کرد: امروز همچنان نسل جوان علاقه مند به ادامه دادن راه این مردان بزرگ تاریخ است و ما هم موظف هستیم بیشتر به بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازیم.

شهرستان شیروان در هشت سال دفاع مقدس ۶۳۷ شهید تقدیم کرده و  ۱۰۵ آزاده و یک هزار و ۶۰۰ جانباز دارد.

 

 

 

کد خبر 1750122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha