مردم با حضور در انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می کنند

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت و نقش حضور مردم در برگزاری انتخابات گفت: مردم با این حضور در تعیین سرنوشت کشور و این نظام نقش آفرینی می کنند و باید زمینه مشارکت حداکری مردم در انتخابات از سوی مردم فرام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فرهاد زیویار، امروز(۲۶ بهمن) در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان اظهارداشت: انقلاب عالی‌ترین وجه از مشارکت، حضور و مردم‌سالاری است.

استاندار لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی از بطن و متن تاریخ تحولات کشور شکل گرفت، افزود: انقلاب اسلامی ایران نه ‌تنها در ابعاد سیاسی منشأ دگرگونی‌هایی در ایران شد، بلکه در دیگر حوزه‌های زیرساختی، فرهنگی و اجتماعی نیز دگرگونی‌های عمیقی ایجاد کرد.

وی به تاکید مقام معظم رهبری و اهمیت حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات اشاره کرد و گفت:   تعیین سرنوشت نظام و کشور به دست خود مردم عصاره و بحث اصلی انتخابات است.

زیویار با بیان اینکه وظیفه ما این است که همه ظرفیت‌های خود برای برگزاری انتخابات سالم شفاف و رقابتی را به‌کار گیریم تا انتخاب صحیحی برای انتخاب اصلح شاهد باشیم، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت و امکانات خود برای افزایش مشارکت مردمی در مدت زمان باقی مانده تا انتخابات استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت، هیچ نامزدی در هیچ حوزه انتخاباتی در استان ندارد، تصریح کرد: ما تنها بستر را برای حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم می‌کنیم.

کد خبر 1750137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha