حوزه‌های علمیه منشأ تحولات خوبی در حوزه‌های آموزشی و تألیفات هستند

حجت الاسلام فاضل گفت: امروز حوزه‌های علمیه خواهران و برادر امروز منشأ تحولات خوبی در حوزه‌های آموزشی و تألیفات هستند که بخش اعظمی از آن مرهون انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام مجتبی فاضل، امروز(۲۶ بهمن) در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید حوزه علمیه خواهران کوهدشت اظهارداشت: حوزه های علمیه از ظرفیت تبلیغی که در اختیار دارند در جهت روشنگری برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی کنند.

با مشارکت در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور سهیم شویم

حجت الاسلام فاضل افزود: یکی از مصادیقی که باید مد نظر همه ما باشد، این است که در سرنوشت خودمان در اداره جامعه سهیم باشیم و جز با حضور حداکثری در انتخابات پیشرو میسر نیست.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور افزود: انتخابات و حفظ این نعمت جمهوری اسلامی، مسائلی است که پیامبر اکرم در این راستا در تکثیر دین اهتمام داشت.

وی در ادامه عنوان کرد: عدالت آموزشی این را اقتضا می کند و همچنین این وعده را از مجموعه بزرگ حوزه علمیه خواهران خواهم داد که اگر زیرساخت ها آماده باشند، این توسعه در فضاهای آموزشی نسبت به سطوح تکمیلی و در مقاطع مختلف انجام شود.

حجت الاسلام فاضل با اشاره به اینکه اولین برنامه پنج‌ساله حوزه علمیه خواهران شکل گرفته و با قریب به ۲۵۰ رشته تایید شده است، بیان کرد: مفتخریم که حوزه علمیه خواهران صاحب کرسی‌های آزاد اندیشی است.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران و برادر امروز منشأ تحولات خوبی در حوزه‌های آموزشی و تألیفات هستند، اظهارکرد: بخش اعظمی از آن مرهون انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1750151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha