حضور فعال آران و بیدگل در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران دومین نوبت حضور و معرفی شهرستان آران و بیدگل در نمایشگاه های بین المللی در سال ۱۴۰۲ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، یکی از اهداف و سیاست های کلیدی برای شهرداری آران و بیدگل معرفی جاذبه ها و اماکن گردشگری در کنار شناساندن صنایع دستی هنرمندان شهرستان آران و بیدگل است.

حضور فعالان عرصه صنایع دستی و گردشگری در نمایشگاه های بین المللی فرصتی مغتنم برای معرفی جاذبه های گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل است.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران دومین نوبت حضور و معرفی شهرستان آران و بیدگل در نمایشگاه های بین المللی در سال ۱۴۰۲  است که به همت شهرداری آران و بیدگل  و همکاری اداره میراث فرهنگی این شهرستان رقم خورده است. 

حضور فعال آران و بیدگل در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان با جاذبه های متعدد تاریخی و گردشگری مقصد بسیاری از مسافران داخلی و گردشگران خارجی در طول سال است. بیش از ۵۰۰ اثر تاریخی واجد شرایط ثبت در فهرست آثار ملی در شهرستان آران و بیدگل وجود دارد که تنها ۱۴۲ اثر به ثبت ملی رسیده است.

با این وجود، آران و بیدگل پس از شهرهای اصفهان و کاشان رتبه سوم ثبت آثار تاریخی استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع صبح از تاریخ ۲۳ بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران آغاز  و تا ۲۶ بهمن ماه پذیرای گردشگران و عموم مردم است.

حضور فعال آران و بیدگل در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

کد خبر 1750157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha