توجه ویژه دولت به مفاهیم اسلامی و معنویت دانش‌آموزان خواهد بود

فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: در طول ۱۰ سال گذشته عده ای در کشور به جای پرداختن به مفاهیم اسلامی مشغول به اجرای سند غربی ۳۰ ۲۰ بودند که با روی کار آمدن دولت سیزدهم معارف اسلامی دوباره در حوزه دانش آموزی احیا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، پیش از ظهر امروز پنجشنبه (۲۶ بهمن ماه) از برگزیدگان مسابقات دانش آموزی  قرآن و عترت دهه فجر با حضور فرماندار ویژه شهرستان ورامین، حجت الاسلام محمودی رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع)، خداداد ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان ورامین در حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین برگزار شد.
مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت:موضوع قرآن و اثر قرآن بر زندگی فردی ما بسیار مهم است وهم دنیای ما و چهم آخرت ما را می سازد.
وی افزود:قرآن یک کارخانه انسان ساز است و برنامه کامل زندگی است و کسانی که با آن مأنوس باشند هم در زندگی فردی و اجتماعی انسان های موفقی خواهد بود.

معاون استاندارتهران با اشاره به برنامه دولت سیزدهم درحوزه معنویت دانش آموزان گفت:توجه نکردن به معارف اسلامی و ایرانی در طول ۱۰ سال گذشته در آموزش و پرورش و اجرای سند غربی ۲۰۳۰ باعث به وجود آمدن جمعی از دانش آموزان که دچار پوچ گرایی و خود تحقیری دارند شده است که دولت سیزدهم با اجرا و توجه ویژه به این بخش توانسته است استعداد ها معنوی را در این حوزه شکوفا کند.
درویشی در پایان گفت:توجه به مسائل معنوی دانش آموزان درکنار شادی وتفریح وپرداختن به استعداد ازموضوعات مهم در برنامه ریزی های کلان آموزش و پرورش می باشد.

کد خبر 1750158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha