مسئول پاسخگویی به مردم‌ هستیم

آیت الله عبادی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی، نظام عدل و حقوق واقعی است، گفت: شنیداری و دیداری های خود در جامعه را باید سالم سازی کنیم چرا که مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۲۶ بهمن) در شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی اظهار داشت: در انسان شناختی اصولا انسان یک مخلوق فرهنگی است و جماد و نبات نیست که در یک چهارچوب قواعد طبیعت راه خودش را طی کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: بنابراین همه امور انسانی پیوست فرهنگی دارد و انسان خلقتا اینگونه است و مشابه آن چیزی که در جهت جسمانی داریم، بُعد انسانی ما هم از وارداتی ساخته می شود که از گوش و چشم  وارد و در دل هضم و جذب می شود.

وی بیان کرد: این قرارداد بر اساس نظام خلقت انسانی است و کتاب و همنشینی که دارد تاثیر می گذارد و تصمیماتی که می گیریم در آینده انسان ها بر اساس آن ساخته می شوند و هر کسی نسبت به مسئولیت خود باید کار خودش را مدیریت کند. 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه نظام ما نظام عدل و حقوق به معنای واقعی است، افزود: وقتی موفق خواهیم بود که بر اساس تخصص ها و تعهدهای نظام که با پشتوانه عقل، وحی و علم تعبیه شده است، آن را به کار بگیریم و محصولش را دیگران درو خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: چه بهتر که ما هم به عنوان اجراکننده بدانیم چه می خواهیم انجام دهیم و اگر ندانیم و درست عمل کنیم به همان نتیجه خواهیم رسید.

وی عنوان کرد: مسائل حقوقی و مسائل مختلفی که در دنیا وجود دارد نتیجه تصمیم گیری ها است و این اجتناب ناپذیر است و کاری که می کنیم و حرفی که می زنیم روی نسل آینده تاثیر می گذارد و ای کاش بر اساس راهی حرکت کنیم که کارشناسی پیامبر(ص) باشد و تحت تاثیر فلان شخص و شی و غیره نرویم.

آیت الله عبادی با بیان اینکه شنیداری و گفتارهای خود را کنترل کنیم، افزود: شنیداری و دیدارهای خود در جامعه را باید سالم سازی کنیم چرا که مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: این قوانین از همان ابتدای انقلاب بوده است و مسئولیت هایی که بر عهده دارید را جدی بگیرید و در این دولت مردمی و انقلابی حرکت ها به سوی ارزش ها است اما از قافله بسیار فاصله داریم و خلاف قانون ها را جدی بگیرید.

کد خبر 1750167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha