طلاب حوزه علمیه خواهران مروج سبک زندگی اسلامی هستند 

حجت الاسلام فاضل از طلاب حوزه های علمیه خواهران به عنوان مروج سبک زندگی اسلامی یاد کرد و گفت: تبیین سبک زندگی اسلامی راه مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام مجتبی فاضل امروز(۲۶بهمن)، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، امروز در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کوهدشت با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهارداشت: ماه شعبان سراسر بهجت و سرور است.

 حجت الاسلام فاضل افزود: رجب و شعبان فرصتی برای خودسازی و آماده شدن برای بهره مندی از برکات ماه مبارک رمضان است.  

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به رسالت طلاب اشاره کرد و گفت: طلاب در عرصه تبلیغ و ترویج ارزش های دینی و  رسالت خطیری بر دوش دارند.

 وی خروجی اصلی حوزه علمیه را تبلیغ خواند و عنوان کرد: خواهران طلبه باید بر صیانت، اشاعه و ترویج داشته های معنوی اهتمام ویژه ای داشته باشند.  

حجت الاسلام فاضل با اشاره به تلاش دشمن برای ترویج سبک زندگی غربی و کمرنگ کردن ارزش های دینی در جامعه بیان کرد: طلاب حوزه علمیه خواهران باید مروج سبک زندگی اسلامی باشند.  

وی در ادامه سخنانش به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: فراهم ساختن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در اولویت برنامه های تبلیغی قرار گیرد. 

حجت الاسلام فاضل امیدآفرینی در جامعه را سالت طلاب و مبلغان خواند و گفت: باید اهمیت و ضرورت برگزاری انتخابات برای مردم تبیین شود و از اقشار مختلف برای مشارکت در انتخابات دعوت به عمل آید.

کد خبر 1750203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha