حضور در انتخابات کارگشای مشکلات است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: حضور در انتخابات و حماسه آفرینی کارگشای مشکلات بخش های مختلف کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید مجتبی میردامادی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تداوم حضور برای انتخابات اسفندماه اشاره کرد و اظهار داشت: مردم همواره در صحنه های مختلف نظام حاضر بوده و به وجود تلاش های دشمن اما حماسه حضور را شاهد بودیم.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه ملت ایران تحت تاثیر توطئه دشمنان نخواهند بود، افزود: مردم ایرا معتقدند حضور در انتخابات و حماسه آفرینی کارگشای مشکلات بخش های مختلف کشور است و به همین خاطر وظیفه خود را مثل حضور در راهپیمایی ایفا می کنند.

وی اضافه کرد: در کشور ایران تمامی مسئولان نظام توسط مردم به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم انتخاب می شوند که این مشارکت و حضور ملت در سرنوشت آنان تاثیر گذار است.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به اینکه نمایندگان منتخب به دنبال رفع نیاز مردم باشند، خاطرنشان کرد: مشکلات معیشتی سخت است که با کمک دولت این چالش را رفع کنند.

وی به دغدغه آب اصفهان اشاره کرد و اذعان داشت: نمایندگان به دور از حاشیه وظایف خود را انجام بدند و نمایندگان اصفهان یک صدا پیگر معضل آب باشند.

خطیب جمعه اصفهان به کودک کشی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اسرائیل در برابر استقامت ملت غزه به ستوه آمده اما عقب نشینی نکرده و کودک کشی می کند.

وی یادآورشد: ایستادگی ملت غزه مثل ایران موجب پیروزی آنان خواهد شد و افتخاری برای کشورهای استقلال طلب و دشمن ستیز است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان گفت: از فضیلت این ماه برای آمادگی جهت درک ماه مبارک رمضان استفاده کنیم.

کد خبر 1750252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha