اولویت مسئولان باید درک درست نیازهای مردم و پاسخ قاطع به آنها باشد

عضو مجلس خبرگان رهبری از مسئولان خواست که باندبازی را کنار گذاشته و اولویت آنها درک درست از نیازها و خواسته‌های به حق مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی امروز در برنامه شبکه دنا به جایگاه انبیا به عنوان هدایتگر آرمان‌ها و بازدارنده از انحراف‌ها اشاره و اظهار کرد: چنین جایگاهی رفیع بوده و این ولایت، ولایتی نیست که انسانی به انسان دیگر بدهد.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: خداوند متعال در نظام فکری و دینی ما صاحب حق است.

وی با اشاره به اینکه انبیا و رسل الهی در طول تاریخ بشر را به اذن الهی مدیریت کردند، افزود: احکام الهی در عصر غیبت نمی‌توانست تعطیل شود.

آیت الله ملک حسینی به تفکر دینی مبتنی بر حاکمیت انسان عادل بر دیگر انسان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: چنین فردی باید در برابر خواسته‌های دشمن، فتنه‌ها و اجرای احکام دین مدیریت ویژه‌ای داشته باشد.

این استاد حوزه‌های علمیه ولایت فقیه و نظام رهبری را یک طراحی زیبا در مکتب تشیع دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) به پیش رفت و پس از ایشان مقام معظم رهبری این مسیر را به درستی ادامه می دهند.

وی ضمن تاکید بر اینکه هر کجا از آرمان‌ها فاصله گرفتیم با مشکلات و بحران‌هایی روبرو بودیم، یادآور شد: علی رغم مشکلات و موانعی که در مسیر انقلاب ایجاد شد ولی هدایت های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سیر انقلاب را در مسیر آرمان‌ها قرار داد.

آیت الله ملک حسینی اهمیت مجلس خبرگان، جایگاه رهبری و حضور مردم در صحنه را یادآور شد و تاکید کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای شخصی را انتخاب می‌کنند که از قوه و تشخیص مطلوبی برخوردار باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری قهر و خداحافظی با صندوق‌های رای را به مصلحت دنیا و آخرت اشخاص و همچنین آیندگان ندانست و ادامه داد: مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی که همیشه آبرو آفریده و توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند، در انتخابات اسفند ماه امسال نیز حماسه آفرینی می‌کنند.

وی از مسئولان خواست که باند بازی را کنار گذاشته و اولویت آنها درک درست از نیازها و خواسته‌های به حق مردم باشد.

کد خبر 1750260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha