اولین روز از رقابت برادران در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن

در اولین روز چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به میزبانی ایران برای بخش برادران در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی، ۱۳ متسابق حضور داشتند.

خبرگزاری شبستان، گروه دین و اندیشه، در اولین روز چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به میزبانی ایران برای بخش برادران در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی، ۱۳ متسابق حضور داشتند.

امروز در مسابقات اوقاف احمد اکمل نفر اول بخش حفظ کل از کشور بنگلادش، سعید سیدنا نفر اول بخش قرائت از کشور فیلیپین، عبداله مزوزی نفر اول بخش ترتیل از کشور الجزایر، برهان الدین رحیم اف نفر دوم حفظ کل از کشور روسیه، قدر اسمادی راشید نفر دوم بخش قرائت از کشور اندونزی حضور داشتند. در مسابقات اوقاف همچنین محمد پورسینا نفر دوم بخش ترتیل از کشور ایران، یوسف صبح علی السیدعوض نفر سوم حفظ کل از کشور مصر، منظور احمد نفر سوم بخش قرائت از کشور هندوستان و احمد الیاس مهرزاد نفر چهارم قرائت از کشور آلمان در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به میزبانی ایران در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود؛ این مسابقات به مدت یک هفته با حضور ۹۹ قاری و حافظ قرآن کریم از ۴۴ کشور در دو گروه بانوان و مردان (بخش دانش‌آموزی و بزرگسالان) برگزار می‌شود.

در اولین روز آغاز مسابقات صبح روز جمعه شرکت‌کنندگان برای ادای احترام به امام راحل در حرم مطهر امام خمینی (ره) حاضر شدند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی برگزاری این مسابقات روز شنبه ۲۸ بهمن بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس، روز یکشنبه ۲۹ بهمن بازدید از حسینیه جماران و روز دوشنبه ۳۰ بهمن بازدید از برج میلاد برای متسابقین برنامه‌ریزی شده است.

این مسابقات هر روز از ساعت ۹ تا ۲۱ شب در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

کد خبر 1750339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha