تبیین فرهنگ مهدویت در جامعه نیازمند اجرای برنامه‌های ماندگار است

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه تبیین فرهنگ مهدویت در جامعه نیازمند اجرای برنامه های ماندگار است، گفت: در این راستا باید اقدامات اساسی و عزمی جدی از سوی تمام مسئولان دستگاه های اجرایی با محوریت نسل جوان انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز(۲۸ بهمن)، در دیدار با مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان، در خصوص اجرای برنامه های نیمه شعبان، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: تفکر ما باید یک تفکر آرمانی و جهانی باشد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان با بیان اینکه هر برنامه ریزی که در داخل داریم باید با توجه به افق ها و آرمان های جامعه اسلامی و حضرت مهدی (عج) باشد، افزود: چراکه بدون نگاه ایشان و بدون نگاه ولایت نمی توانیم به موفقیت برسیم.

وی عنوان کرد: ایام ماه شعبان به ویژه نیمه شعبان فرصتی است که از دو منظر معرفت افزایی و شناخت امام زمان(عج) شیعیان استفاده کنند و ارادت خود را به ساحت مقدس ایشان ابراز دارند.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه جوانان، کانون شور و هیجان، مرکز نشاط و سلامت، قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت هستند، اظهارکرد: از این رو در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی می بایست توجه ویژه‌ای به این نسل شود.

وی ادامه داد: اگر قرار است فرهنگ مهدویت در عمق وجود افراد جامعه جریان داشته باشد باید اقدامات اساسی و ماندگار انجام داد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان بیان داشت: در موضوعات و مباحث فرهنگی نیازمند عزم جدی، تلاش فراگیر و ماندگار تمام مسئولان هستیم و باید توجه داشت که این مهم از عهده یک دستگاه خارج است.

کد خبر 1750364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha