جهادگران فاطمی به دیدار خانواده های معظم جامعه مهندسی می روند

قنادزاده با بیان اینکه جامعه مهندسی کشور بیش از ۲۰۰۰ شهید در دوران دفاع مدقس تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، گفت: در دومین رزمایش جهاد گران فاطمی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آئین تکریم خانواده های معظم شهدای مهندس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، محسن قنادزاده -مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در آئین افتتاحیه رزمایش کشوری و تخصصی جهادگران فاطمی و بزرگداشت روز مهندس که به میزبانی مازندران در سالن جلسات ستاد سپاه کربلا برگزار شد، با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰گروه جهادی در این رزمایش فعالیت دارند، اظهار کرد: هزار و ۲۰۰ نفر در این گروه ها ارائه خدمت خواهند داشت.

جهادگران فاطمی به دیدار خانواده های معظم جامعه مهندسی می روند

وی با اشاره به همکاری شایسته تحسین سازمان بسیج سازندگی با سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری برای خدمت به مردم و محرومیت زدایی از مناطق مختلف کشور، یادآورشد: همزمان با این رزمایش اختتامیه جشنواره جهادگران فاطمی برگزار می شود.

قنادزاده از برپایی میزخدمت، دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدای مهندس، پروژه های محرومیت زدایی در روستاها و...در قالب دومین رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خبر داد و گفت: این رزمایش در بازه زمانی ۲۸بهمن ماه جاری تا یکم اسفند ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

جهادگران فاطمی به دیدار خانواده های معظم جامعه مهندسی می روند

وی خاطرنشان شد: نتایج فعالیت های گروه های جهادی در این رزمایش هر شب ساعت ۲۱ارائه و جمع بندی می شود.

به گزارش شبستان،   جامعه‌ی مهندسی کشور در دوره‌ی جنگ هشت ساله تحمیلی، حدود ۲۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ و دین خود را به انقلاب ادا کرده‌اند.

کد خبر 1750429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha