کردستان جزو بهترین مجامع خیرین در کشور است

صمدیان گفت: استان کردستان جزو بهترین مجامع خیرین در کشور است و در راستای رفع مشکلات نیازمندان تلاش زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، مجید صمدیان نماینده جامعه خیران حامی معلولان کشور در مراسم اهدای جهیزیه به مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی اظهار کرد: استان کردستان جز بهترین مجامع خیرین در کشور است و در راستای رفع مشکلات نیازمندان تلاش زیادی دارد.

وی افزود: جامعه خیرین حامی معلولان کشور مکلف به پیگیری موضوعاتی از جمله جهیزیه و ازدواج آسان است و کردستان چهارمین استانی است که این رویداد اهدای جهیزیه در آن انجام شده است.

نماینده جامعه خیران حامی معلولان کشور ادامه داد: با راه‌انداری مجمع خیرین و حامی مردمی در راستای اشتغالزایی و آموزش در حال تلاش است و اقداماتی در حوزه مسکن انجام شده است.

صمدیان به اقدامات مهم خیرین اشاره و اعلام کرد: چهار هزار مسکن برای خانواده دو معلول به بالا و مناطق سیل زده و زلزله زده ساخته شده و بیمارستان تخصصی ام اس نیز به همت خیرین ساخته شده است.

ازدواج آسان در جامعه دنبال شود

وی گفت: دغدغه ازدواج آسان بسیار مهم است و همواره مورد تاکید بوده و ایجاد ازدواج و فضای شاد در جامعه موضوعی است که دنبال می‌شود و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌کند.

نماینده جامعه خیران حامی معلولان کشور گفت: دشمنان به دنبال خدشه وارد کردن به انقلاب هستند اما خوشبختانه انقلاب ما وارد ۴۶ امین بهار خود شد و این به برکت وجود مردم و خیرین و همبستگی است که در کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: مسؤولان نیز خوشبختانه همراه و حمایت لازم را دارند و در کردستان خوشبختانه مسؤولان خوبی وجود دارد.

وی خطاب به مدد جویان اضافه کرد: اگر خیرین و نهادهایی مانند بهزیستی و کمیته امداد و …خدمتی انجام می‌دهند منتی بر سر اقشار تحت حمایتی و مدد جو نیست و ما یقین داریم خیرین آینده ما از همین افرادی هستند که از این نهاد خدمات دریافت می‌کنند.

صمدیان خاطر نشان کرد: هیچ زمانی به اندازه امروز فضا برای مشارکت و خدمت در مجموعه بهزیستی و نهادهای مردمی فراهم نیست و ان‌شالله قدمی که خیرین در این مسیر برداشته‌اند ادامه داشته باشد.

کد خبر 1750444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha