حاکمیت اسلامی و شیعی به سر حد مقصود می‌رسد

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: حاکمیت اسلامی و شیعی با الگوگیری از بزرگان دینی به سر حد مقصود می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «محسن مظاهری» در نشست با مدیران، معاونین و مربیان پرورشی مدارس شهرستان تیران و کرون به اهمیت و جایگاه اجرای دستورات دینی در جامعه اظهارداشت: اجرای دستورالعمل های دینی در مدیریت جامعه گره گشای مشکلات است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه تلاش برای اجرای دستورات اسلام در کشورمان وظیفه همگانی است، افزود: حاکمیت اسلامی و شیعی با الگوگیری از بزرگان دینی به سر حد مقصود می رسد و مشکلاتش رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: همه مشکلات متوجه مسئولان ارشد کشور نیست چرا که برخی از کارشناسان به دلیل بی تعهدی و یا توطئه نفوذ مانع از اجرای سیاست های حاکمیتی شده و خسارت می زنند.

حجت الاسلام مظاهری اضافه کرد: دولت برای اصلاح این وضع با شناسایی و تغییر کارشناسان ناکارآمد و مخرب، اصلاح ساختاری انجام می دهد.

وی با بیان اینکه گاهی نصب فرد توانمند و کارآمد در امور اجرایی کشور سخت می شود، خاطرنشان کرد: باید در این خصوص به دولت کمک داد تا افراد متعهد و ولایت مدار در امور اداری منصوب شوند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان یادآورشد: مجلس شورای اسلامی نهادی مهم در قانون گذاری و ریل گذاری مسیر پیشرفت کشور خواهد بود و دولت را در رسیدن به اهداف کلان کمک می کند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات و شایسته گزینی می تواند به رفع مشکلات کمک کند، گفت: کشور با مجلس قانون گذار و مدیریت اجرایی توانمند می تواند به بالاترین حد پیشرفت برسد.

کد خبر 1750450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha