پویش ملی و دوره آموزشی حسنه ماندگار

دبیر کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی گفت: پویش ملی و دوره آموزشی حسنه ماندگار در راستای توجه به مساله جمعیت و فرزندآوری برگزار می‌ شود. 

علی اکبر روحی گل خطمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت تسهیلگر جمعیت (تربیت مربی) جهت توانمند سازی فعالان فرهنگی و دغدغه مندان تبلیغی و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه و دانشگاهیان در سراسر کشور با محوریت آشنایی با مبانی علمی مباحث جمعیتی و در ادامه گفتمان سازی مسئله جمعیت و کمک به فراگیری دغدغه جوانی جمعیت در کل کشور  از طریق  ظرفیت کانون های خدمت رضوی آستان قدس رضوی در سطح کشور برگزار می گردد. 

دبیر کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی افزود: تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت ویژه خادمیاران رضوی و فعالان فرهنگی اجتماعی استان های کشور با محوریت کانون های خدمت رضوی آستان قدس رضوی برگزار می گردد و  سرفصل های این دوره شامل جریان شناسی و ضرورت و اهمیت مسئله جمعیت، تاریخچه سیر و تحولات جمعیتی در ایران، موهبت فرزندآوری، خوانش قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تبیین جایگاه مادر و ارزش فرزند آوری، مبحث اسقاط جنین، روانشناسی تک فرزندی، فرزند آوری، سلامت، تربیت، طب سنتی، ایرانی و باروری و  فنون تسهیل گری می‌باشد.

وی تصریح کرد: این پویش شامل یک دوره مقدماتی  و یک دوره تکمیلی و دوره کارورزی می باشد که در سطح مراکز استان های کشور برگزار می گردد و در پایان؛ گواهی حضور به منتخبین اعطا می گردد. 

 روحی در پایان یادآور شد: مهلت‌ ثبت نام در پویش تا ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک http://B۲n.ir/x۰۵۹۵۲  ثبت نام نمایند.


پایان پیام/

کد خبر 1750549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha