اجرای طرح «قرآن بخوان، جایزه بگیر» در حاشیه برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن

طرح «قرآن بخوان، جایزه بگیر» همه روزه در حاشیه چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن برگزار و این طرح مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرآنی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ قبل از ورود به صحن چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن در ورودی سالن، نمایشگاه جانبی با غرفه‌های متعدد از جمله «قرآن بخوان، جایزه بگیر» برای کودکان، انقلاب قرآنی، شهدای قرآنی، محصولات قرآنی، صنایع‌دستی قرآنی، مرکز طبع و نشر قرآن کریم، شورای عالی قرآن، دارالکتاب، خوشنویسی آیات منتخب قرآن، پاسخگویی به سوالات شرعی مردان و زنان، پاسخگویی به شبهات دینی و قرآنی، مشاوره خانواده و تربیت فرزند، عفاف و حجاب، مرکز ترجمان وحی، بنیاد فرهنگی البرز، انتشارات اسوه، پرتال راسخون، موسسه فرهنگی قرآنی نورالثقلین، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، حفظ قرآن ویژه کودکان و نوجوانان، استعدادیابی مجری‌گری قرآنی، رادیو قرآن، حفظ موضوعی قرآن، تصویرسازی آیات و مفاهیم قرآن، مرکز درس‌هایی از قرآن، مرکز نشر آیه نور و شبکه شاد برپا شده است.

صدای هیجان‌انگیز کودکان مشتاق به داستان‌های قرآنی در سالن ورودی پیچیده، دختران و پسرانی که دست در دست پدر و مادر خود برای حضور در غرفه «قرآن بخوان، جایزه بگیر» عجله داشتند. حجت‌الاسلام حسین مشیری، مسئول غرفه «قرآن بخوان، جایزه بگیر» در گفتگویی بیان کرد: در این غرفه با زبان کودکان به شکل قصه، سرود، رنگ‌آمیزی، طراحی و نقاشی، پیام‌های قرآنی را به کودکان منتقل می‌کنیم.

وی ادامه داد: داستان‌های قرآنی در قالب بازی و سرگرمی به کودکان منتقل می‌شود و بعد از آن نیز با حضور در مسابقات مرتبط با سن آنها نسبت به اهدای جوایز اقدام می‌کنیم. حجت‌الاسلام مشیری استقبال کودکان را بی‌نظیر خواند و گفت: بچه‌ها برای استفاده از برنامه‌های این غرفه به صف ایستاده اند؛ در قالب عروسک تن‌پوش به شکل پدربزرگ نیز مضامین تربیتی را به کودکان منتقل کردیم.

کد خبر 1750578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha