مهمترین مسئله برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند جهاد تبیین است

بابایی با بیان اینکه در زمینه مشارکت مسئله مهم جهاد تبیین است؛ افزود: در سلامت انتخابات همه ما در قبال تک تک آراء مردم وظیفه داریم و رأی مردم حق الناس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی بابایی، بعد از ظهر یکشنبه(۲۹ بهمن) در همایش آموزشی سربازرسان و بازرسانی انتخابات شهرستان کرمان با بیان اینکه همه ارکان انتخابات به صورت مردمی اداره می شود و  هیئت های اجرایی زمینه ساز همه فرآیند برگزاری انتخابات و معتمدان شهر مسئولیت هیئت اجرایی را به عهده دارند؛ افزود: راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری در دو ماه گذشته به نحو شایسته پیگیری شده تا حق مطلب را ادا کنیم.

فرماندار کرمان با تأکید بر اینکه هدف نهایی ما برگزاری انتخابات سالم، ایمن و دقیق است؛ افزود: در شهرستان کرمان از ۱۸۸ نفری که ثبت نام کرده بودند، ۱۱۷ نفر از گروه های مختلف تائید صلاحیت شدند که با هم به رقابت می پردازند.
وی با بیان اینکه در زمینه مشارکت مسئله مهم، جهاد تبیین است و در دهه فجر و هر شرایطی که ایجاد شده، دستاوردها و رویش های نظام را همکاران ما به مردم عرضه کردند؛ گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان کرمان افتتاح شد و در سالی که گذشت قریب به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در شهرستان داشتیم که با اطلاع رسانی این موارد به مردم، رضایتمندی عمومی ایجاده شده است.

بابایی خاطرنشان کرد: اگرچه مشکلات معیشتی وجود دارد، اما وقتی رویش های نظام را بررسی می کنیم، نسبت به مسائل و مشکلات و در کنار دشمنان قسم خورده که در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند، می بینیم تاکنون آنچه در توان داشتیم گذاشتیم و در بسیاری از حوزه ها به قله رسیده ایم و یا نزدیک هستیم.

وی با بیان اینکه به منظور مشارکت حداکثری جلسات مختلفی با گروه های متعدد داشته و خواهیم داشت؛ افزود: در سلامت انتخابات همه ما در قبال تک تک آراء مردم وظیفه داریم و رأی مردم حق الناس است.
فرماندار کرمان از تشکیل کمیته های امنیتی برای برگزاری انتخابات خبر داد و تصریح کرد: همه شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم است و همه مسائل امنیتی پیش بینی شده است.

روح الله نعمت اللهی، مدیرکل بازرسی استانداری کرمان هم با بیان اینکه انتخابات نقش داشتن در سرنوشت خودمان و تصمیم گیری هایی است که منجر به حل مشکلات می شود؛ گفت: مقام معظم رهبری از ابتدای امسال به انتخابات اشاره کردند که اهمیت مضاعف این موضوع را نشان می دهد و هر کس می تواند باید دعوت به مشارکت بکند.

وی مردم را تأمین کننده سلامت انتخابات دانست و بر مطالعه دقیق قانون جدید انتخابات توسط عوامل برگزاری تأکید و بیان کرد: ما مجاز به حمایت و جانبداری از نامزد خاصی نیستیم و یا اینکه از امکانات و جایگاه دولتی له یا علیه کسی مستقیم و غیرمستقیم استفاده کنیم.

نعمت اللهی خاطرنشان کرد: تأکید بر تلاش همه برای دعوت به مشارکت حداکثری است زیرا حضور در انتخابات معجزه خواهد کرد.

کد خبر 1750609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha