استقرار حکومت دینی مهترین دستاورد انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام اسماعیل زاده‌ گفت:استقرار حکومت دینی، دستاورد بزرگ و مهم انقلاب اسلامی ایران است که آرامش و آسایش را برای امت اسلامی به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده- مدیر حوزه های علمیه مازندران،   دوشنبه(۳۰بهمن) در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر به عنوان نماینده ویژه استاندارمازندران اظهار کرد:۲۲ بهمن امسال با فضل الهی و بصیرت مردم، راهپیمایی کم سابقه ای برگزار شد و امیدواریم انتخابات یازدهم اسفندماه نیز با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود.
وی افزود: دشمنان از همهی توطئه ها و دسیسه ها برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استفاده کرد اما مردم آمدند که‌ بگویند پای انقلاب و ارزش های نظام هستند.
مدیر حوزه های علمیه مازندران یادآور شد: اکنون در بخش های مختلف در دنیا در جایگاه مطلوبی قرار داریم اما دشمن در حال تلاش برای نشان دادن ضعف هاست تا با ایجاد ناامیدی در بین مردم از حضور مردم در انتخابات کم کند.
حجت الاسلام اسماعیل زاده‌ گفت:حکومت دینی، دستاورد بزرگ و مهم انقلاب اسلامی ایران است که آرامش و آسایش را برای ما به ارمغان آورد.
وی افزود: ما باید براساس داشته های خود و تبیین درست دستاوردهای انقلاب در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.
حجت الاسلام اسماعیل زاده یادآور شد: جریان تنباکو توسط میرزای شیرازی زمینه ساز انقلاب اسلامی ایران بود و انقلاب ما با گذشت ۴۵ سال، همچنان انقلاب اسلامی ایران است و انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز انقلاب امام زمان(عج) است که در شرایط فعلی هنوز به هدف خود نرسیدیم و باید تا رسیدن به انقلاب امام عصر پای انقلاب و ارزش‌های نظام باشیم.

کد خبر 1750723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha