خواهان بهره‌مندی از تجربیات و دانش ایران هستیم

برونو شورا در دیدار رایزن فرهنگی کشورمان در زیمبابوه گفت: دانشکده پلی تکنیک کوئه کوئه آماده است که از تجربیات ایران در زمینه‌های تبادل استاد و دانشجو، امضای تفاهمنامه، اعطای بورسیه تحصیلی و ... استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حمید بختیار، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه ضمن دیدار با نمایندگانی از دانشکده پلی تکنیک شهر کوئه کوئه، آمادگی خود را برای تسهیل ارتباط بین مؤسسات پلی تکنیک زیمبابوه و مراکز فنی و حرفه‌ای ایران به عنوان راهی برای تسهیل تبادل سرمایه انسانی و دانش فنی بین دو کشور اعلام کرده است.

بختیار با اشاره به جایگاه علمی جمهوری اسلامی ایران، تمایل ایران را برای تبادل دانش و تبادل دانشجو بین دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای زیمبابوه و ایران ابراز کرد.

برونو شورا، نماینده رئیس و مسئول توسعه ارتباطات دانشکده پلی تکنیک کوئه کوئه، یکی از سیاست‌های این دانشکده را ارتباط و تعامل با نهادهای علمی متناظر در سایر کشور دانست و افزود: این دانشکده آماده است که از تجربیات ایران در این زمینه استفاده کند.

وی برای هر گونه همکاری در زمینه‌های تبادل استاد و دانشجو، امضای تفاهمنامه، اعطای بورسیه تحصیلی و ... اعلام آمادگی کرد.

در این دیدار، طرفین توافق کردند که برنامه‌های تحقیقاتی مشترکی را در زمینه‌های توافق شده و تسهیل برنامه‌های تبادل دانشجو بین پلی تکنیک زیمبابوه و دانشگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای ایران انجام دهند و زمینه امضای یادداشت تفاهم بین دو طرف فراهم شود.

کد خبر 1750741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha