امروز، نوبت مراقبه و محافظت از انقلاب است

حجت الاسلام ایزدپناه با بیان اینکه عطر انقلاب ما همه جا پیچیده و نوبت مراقبه و محافظه از آن گفت: انتخابات پیش رو صحنه امتحانی برای تک تک ما است که نشان دهیم چقدر پای آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب هستیم و با انتخاب درست می توانیم زمینه سازان ظهور باشیم.

حجت‌الاسلام علی ایزدپناه_ استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه عصر ظهور نزدیک است در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: برای اینکه این پرچم را به دست صاحبش برسانیم باید خود را به تقوای الهی مسلح کنیم.

وی با بیان اینکه، باور کردن خود و خدا بسیار مهم و دارای ارزش است افزود: باید بتوانیم یاور امام زمان(عج)، مسجد، جوانان و... و. باشیم و حق را یاری دهیم.

ایزدپناه با تاکید بر ضرورت قوی شدن باور و اعتقاد جهت رسیدن به هدف نهایی تصریح کرد: باید آثار گناه و جرم را از خودمان دور کنیم و به «ورع» یعنی یک درجه بالاتر از تقوا برسیم.

وی با اشاره به اینکه هرجایی که جهادی عمل کردیم موفق بودیم، اظهار کرد: مشکل بدنه انقلاب اسلامی افرادی هستند که وسط لحاف می خوابند.

ایزدپناه ادامه داد: عطر انقلاب ما همه جا پیچیده است و ازین رو باید مراقبه و محافظه داشته باشیم و تقوا را در خودمان تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: رونمایی از تقوای جدید، یعنی کارایی جدید داشته باشیم زیراشناخت خودمان شناخت خدا را بوجود می آورد.

ایزدپناه، تقوای به روز رسانی شده را مهم دانست و گفت: به اوج رساندن تقوا و تقویت ایمان، مهم است.

وی با بیان اینکه یاد مرگ، زیاد وضو گرفتن، روزه  مستحب و ... تقوا را زیاد می کند ادامه داد: جهان در حال تغییر است و نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است و تا زمانی که مشکلات امور دنیوی را حل نکرده ایم چگونه می خواهیم مشکلات و موانع ظهور را حل کنیم.

ایزدپناه با تاکید بر اینکه در همه عرصه ها شناخت و انتخاب درست از زمام داران حکومت می تواند ملت را امیدوار و در جهت درست نگه دارد، گفت:انتخابات پیش رو صحنه امتحانی برای تک تک ما است که نشان دهیم چقدر پای آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب هستیم و با انتخاب درست می توانیم زمینه سازان ظهور باشیم.

کد خبر 1750778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha