حضور حداکثری در صحنه انتخابات از راهکارهای مقابله با جنگ شناختی است

سردار کرمی با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی دشمن تلاش می کند تا جای حق و باطل را وارونه جلوه دهد، گفت: یکی از راهکارهای مقابله با جنگ شناختی، حضور در صحنه مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی است.

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان در خصوص ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای اظهار کرد: حمایت و پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی عامل اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

وی با یادآوری اینکه توطئه های دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و تمامی ندارد، گفت: بعد از شکست مذبوحانه در هشت سال دفاع مقدس، دشمن وارد جنگ رسانه ای و شناختی علیه ایران اسلامی شده است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی دشمن تلاش می کند تا جای حق و باطل را وارونه جلوه دهد، تصریح کرد: یکی از راهکارهای مقابله با جنگ شناختی، حضور در صحنه مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان به انتخابات اسفندماه اشاره کرد و یادآور شد: ما باید با حضور در پای صندوق ها و رای دادن به فرد اصلح طبق سالهای گذشته مشتی محکم بر دهان معاندان بزنیم.

وی با یادآوری اینکه مشارکت در انتخابات، کلید واژه پرتکرار در بیانات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های مختلف ایشان است، تصریح کرد: با توجه به تمامی فرمایشهای مقام معظم رهبری امید است که حضور مردم در انتخابات پیش رو، پرشور و حداکثری باشد.

سردار کرمی با بیان اینکه کاهش حضور مردم در انتخابات به معنی افزایش فشارهای دشمن است، خاطرنشان کرد: صاحب اصلی این انقلاب مردم هستند و همواره در برهه های حساس پای کار می آیند.

وی به فروپاشی تمدن غرب و قدرت استکباری آمریکا در حال حاضر اشاره کرد و گفت: با شکل گیری قدرت های نوظهور و حضور میدانی کشورهای اسلامی بارقه های امید برای تمدن سازی نوین اسلامی با رهبری نظام جمهوری اسلامی دیده می شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده اند:«ما امروز بیش از هر زمان دیگری نزدیک به قله هستیم»، تنفر کشورهای جهان از آمریکای جنایتکار را یادآور شد و گفت: نه تنها در خیابان کشورهای اسلامی بلکه در خیابان های خود کشورهای غربی نیز شاهد این مساله هستیم.

کد خبر 1750850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha